Dagens tips!... Fynda på rea...

image866
Jag försöker att tipsa om fynd och annat kul varje dag.. Nu i jultider så har många butiker både på nätet och "in real" massa förmånliga erbjudanden... Vilket gör att jag kommer att tipsa om massor med härliga fynd!

Idag tipsar jag om detta!

-På freshmilk.se har dom idag 40% rabatt på alla barnkläder från BRANDstrom
-H&M har REA på massor av snygga kläder, bla en svart parkas som har kostat 598:- och säljs nu för 298:- (som -jag har beställt) och en snygg v-ringad tröja i 100% merioull för 249:-.. En perfekt julklapp till alla killar och män..
-På uppercut säljer dom kalsonger från TIger för endast 139:- och frakten är gratis.
-Accessora har halva priset på mössor från Rules by Mary 99:-
- Polarn och pyret har 400:- rabatt på vår Bävernylonsoverall (ord. pris 995:-)

happy shopping!
Kommentarer
Postat av: http://rosabubblan.blogg.se/

POP overallen är riktigt a la 70-tal!

2007-12-03 @ 13:11:36
Postat av: BABBELDROTTNING

fina grejer :)

2007-12-03 @ 18:38:39
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0