Dagens outfit.. 1 vecka kvar tll julafton...

image977Tiden går såå otroligt fort.. Nyss va det sommar och nu helt plötsligt är det julafton om 1 vecka... och om 2,5 vecka flyttar vi.. Spännande, pirrigt, läskigt, förväntansfullt och underbart.. Hoppas vi trivs.. Vi va och kikade idag igen  och nu längtar vi ännu mer...
 
Idag har jag även varit en tur till stan (Sthlm) och köpt lite saker till huset och julkappar..
Det var såå mycket folk överallt och så fort jag skulle ställa mig i kö va det 15 personer före mig, så hela dagen gick i princip åt att stå i kö..=(

Dagens Outfit: Hallonröd topp från H&M, smalt svart skärp från H&M, Mörka stuprörsjeans också H&M, armband kyssjohanna och stövlar från Sthlm DG
Vad har du gjort idag?
Kommentarer
Postat av: Sussie

Ser på kortet att du har superlångt dösnyggt hår, är det ditt eget hår eller..?

2007-12-17 @ 23:12:03
Postat av: Tessan

Vad fin du är!!
Färgen lyser verkligen upp

2007-12-18 @ 14:16:58
Postat av: Shopaholicmamman

Sussie: Åh tack snälla.. det är mitt eget alltihop=)
Tessan: tack va gulligt sagt=)

2007-12-18 @ 20:59:39
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Sia

Varenda outfitbild är lika fina allihop. Du strålar i allt du klär dig i :). Ha de toppen!

2007-12-19 @ 12:08:28
URL: http://ssiiaa.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Sia: You make my day! Kram på dig!

2007-12-19 @ 12:40:55
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0