Dagens.. Första advent...

image857
Jag har fått in lite jul i lägenheten... Och mer ska det bli ju närmare julafton vi kommer..
Julgran ska köpas och kläs, julstjärna i sovrummet och så ska jag försöka hitta någon fin tomte..
Gärna lite gammaldags, lite hyacinter och så ska jag och sessan julpyssla lite...

Man kan verkligen se i hennes ögon hur hon njuter av allt mys och pyssel och alla planer kring jul..
Och tomten älskar hon, han ska få en puss och en kram och så ska hon köpa julklappar till honom och sen om han är trött så kan han få sova en liten stund i hennes säng. hihi min lilla godbit... Att det kan komma så mycket roliga ord och tankar ur en sån liten människa..=) Jag skulle kunna skriva en bok om allt kul hon säger..

Har du julpyntat idag?

Kommentarer
Postat av: Sofia

lite julpynt har allt kommit upp.

2007-12-02 @ 20:12:32
URL: http://Fidelin.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Sötaste du! :) Nu var det LÄNGE sen jag skrev något hos dig så hög tid för det! :) Hoppas att allt är jätte bra med dig!? Känns som att det var så länge sen.. ;) Du, jag tror att du har fyllt år sedan sist också så GRATTIS!! jag hoppas att din dag blev fantastisk! :) Jag minns att jag såg att du hade en stickad polo med kort ärm i "oversize" modell på din önskelista. fick du den? Om inte så har jag en som jag nästan inte använt som jag ska sälja för vi reser till Thailand 13:e och jag hinner inte använda den :) Hör av dig om du är intresserad! :) Jag önskar dig en riktigt härlig dag & en fabulous vecka! Kram! :)

2007-12-03 @ 01:06:32
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Lotta

Ja, lite julpyssel har jag ängnat min söndag åt, några adventsjulstakar, stjärnor och lite andra smådetaljer.. :-) så mysigt så..
När ska ni träffas då ? Måste träffas innan jul för lite paketöverlämning ju.. :-)

2007-12-03 @ 08:12:27
Postat av: Shopaholicmamman

Ja det måste vi=) när kan ni? kramis

2007-12-03 @ 08:13:47
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Lotta

Menar självklar när "vi" ska träffas.. hihi

2007-12-03 @ 08:14:22
Postat av: Lotta

Antingen vardagkväll 11-12/12 eller kanske helgen 15-16/12, hur ser det ut för er? kram

2007-12-03 @ 08:16:31

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0