Dagens.. 6 dagar kvar till jul...

image984Idag har jag sorterat papper och kläder otroligt tråkig men nödvändigt.. Känns onödigt att släpa med sig en massa gammalt skräp till huset... Har även hunnit med en snabb vända ner på stan och köpt dom sista julklapparna och nu är jag äntligen klar.. Eller nästan, ska köpa den sista saken imorgon på Ikea...

Är fortfarande väldigt besviken på min frisör som inte har någon som helst framförhållning... Så nu är jag på jakt efter en ny bra frisör.. Har ni något förslag på en bra frisör i Stockholmstrakterna så får ni gärna hojta till!

Ska sätta mig och försöka knåpa ihop en ATT KÖPA lista tills imorgon. Så vi får tag på allt vi ska ha..
Fick ett litet negativt besked idag tyvärr.. Han som ska måla vårt hus kommer inte att hinna måla allt på 3 dagar så han måste ta med en man till och det innebär att vi måste betala 8 000 mer än vi hade räknat med. Det känns inte speciellt kul, det kanske till och med blir så att vi får måla lite själva  för den extra utgiften hade vi INTE räknat med.. SUCK... Aldrig får man vara glad..

Dagens oufit: Leggings Gina T, svart tunika Gina T och stickadtröja från h&m..

Vad har du haft för dig idag?


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, tråkigt besked såhär innan jul o allt! :( Ingen liten "extra" utgift heller.. hoppas det löser sig!

2007-12-18 @ 21:45:30
Postat av: Ann-Sofie

Vilken mysig tröja :)

2007-12-19 @ 21:36:03
URL: http://annsofielarsson.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0