Tisdagen den 2 september -2008-


Dagens outfit:
Jeans D.brand, Skärp balenciaga, Linne H&M trend, Kashmirkofta LaRedoute, Jacka H&M, skor Monki, Armband Marc By Marc Jacobs Special items och Marc by Marc Jacobs Väska....

Idag har jag stressat runt på två olika väldigt givande möten.. Passade även på att smita in på några butiker men hittade inget av det jag planerat att titta på, bara lite andra godbitar=) Idag har även min lilla älskling sovit på dagis första gången och det gick jättebra, han hade somnat i frökens knä.. Älskade lilla skruttis...

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova lite, hoppas ni haft en underbar dag.. Kram Therese
Kommentarer
Postat av: Kim Von J

Snyggt!



En enkel bloggheader lottas ut i min blogg!

Kom in och kolla om du vill ha!




Kram Kim

2008-09-03 @ 08:16:08
URL: http://kimj.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är nästan läskigt, vi har samma intressen... Shoppa. Eller a det är i allafall min uppfattning av dig igenom din blogg. Och dessqa skorna på denna bilden var jag ine och tänkte beställa och lägga upp som "tips" på min blogg:P Gillar din sida!

2008-09-03 @ 18:36:37
URL: http://juliafemeniaskrohn.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0