Smaktest... -God morgon Juice-


Häromdagen så fick jag ett bud till jobbet med en stor frysväska fylld med juicer från Arla, tre st testglas och lite frukter... Anledningen till att jag fick det var för att jag skulle vara med i arlas smakpanel och betygsätta deras nya God morgon nypressade juicer i smakerna apelsin, äpple och apelsin/hallon....  Min personliga favorit är apelsin/hallon som är otroligt god och fräsch.. Men överlag så va "vanlig" apelsin den som gick hem bland min arbetskamrater...

Tack Arla för att jag fick ingå i er smakpanel... Ser fram emot nästa provsmakning...=)

Har ni provat någon av de nya juicerna? vad tyckte ni?
Kommentarer
Postat av: Maya & Maximilians mamma

Jag har oxå testsmakat:) Tyckte också att hallon/apelsin var godast! Hade nog tyckt den var ännu godare en varm sommardag i en solstol...

2008-11-14 @ 13:54:12
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/
Postat av: Maria

Har inte testat, men vill gärna göra det! Fuskigt att bara få dem alla levererade till jobbet sådär! =)

2008-11-14 @ 22:08:42
Postat av: Camilla

Det låter gott men jag klarar verkligen inte av fruktköttet. Tyvärr. Känns som man äter istället för dricker. Hhaha jag som är lite kinkig^^

2008-11-16 @ 00:10:02
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hallon var god men lite väl syrlig som morgondryck (för magen...).

2008-11-20 @ 12:30:51
URL: http://dumle.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0