Torsdagen den 22 maj - 2008

eIdag har jag pluggat marknadsföring och fixat lite på vår lilla tomt, klippt gräset och rensat ogräs... 
Imorgon blir det också en relativt lugn dag med mina små godingar.. För på lördags så ska jag ut med min älskade vän Emelie som kommer till sthlm över helgen... Längtar såå!

Hela dagen idag har spenderats i bikini och kjol men eftersom att jag inte vill visa upp hela min kropp här :-P så tog jag på mig en munkjacka för att dölja lite av överkroppen hihi...
Dagens: Vit virkad bikini från?, Vit tubtopp från H&M som jag har som kjol och munkjacka Peak...

Nu ska jag titta på Criminal minds sen är det läggdags.. Sov gott sötisar!
Kramis T




Kommentarer
Postat av: What to say

shit din kropp är något av det sexigaste jag vilat mina ögon på. Ja tack till den! Du är sjukt snygg tjejen!

2008-05-22 @ 23:40:44
Postat av: Mika

va brun & fin du är gumman!

kul med utgång med emelie!

å fina naglar har du fått oxå =)

gele?

puss & kram fina du

2008-05-23 @ 00:36:29
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag vill också vara så brun som du är. Solen tar aldrig på mig. :(

2008-05-23 @ 07:47:53
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: lotta

morning:D

2008-05-23 @ 08:38:27
URL: http://charloppiey.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0