Fredagen den 30 maj 2008

d
Idag har det varit en ganska seg dag. Jag har mest tagit det lugnt och myst med mina små älsklingar.. Vilken värme vi har haft! skönt men ändå lite jobbigt när det blir så kvavt... Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, annars kommer jag att somna sittandes i soffan.. Imorgon kommer det bilder på goodiebagsen samt en detaljerad lista på allt som fanns i våra stora påsar..  och vem vet kanske en liten sneak peak från vårt vardagsrum.

Dagens outfit: Bikini H&M, Klänning Gina T och flippfloppor H&M



Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härligt med värme, men håller med dig om att det blir lite jobbigt när luften står still. Hoppas att ni får en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 08:34:17
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Mikkelrachel

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-05-11 @ 11:39:57
URL: http://mikkelrachel.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0