Tisdagen den 18/3 - 2008

image1606Jaha då va ytterligare en dag i mitt liv förbrukad... Idag har jag inte gjort mycket, det har blivit en del pluggade, bloggande, städande och lite andra måsten... Varför består livet av så många måsten?
Varför kan man inte bara få göra vad man känner för?
hihi undra hur världen skulle se ut då.. Den skulle antagligen gå under...

Imorgon ska vi ta en vända på stan och göra lite sånt vi tycker är kul, sen på kvällen ska jag förhoppningsvis träffa min älskade Emelie.. Som jag längtat.. Det är nämligen så att den damen bor alldeles för långt bort från mig... Men jag tror att jag ska kidnappa henne och låsa in henne på vinden... Så kan hennes lilla sötnos leka med Fannie och Oliver hela dagarna...

Just ja! Bara så att ni vet så har jag lite problem med att svara på era kommentarer, jag kommer inte in på kommentarfunktionen, sidan blir bara helt vit... Bara så att ni vet att jag inte struntar i att svara.. Hoppas att det löst sig tills imorgon=)

Dagens outfit: Leggings H&M Organic, Grå tee H&M och lång hoodie Vila
Kommentarer
Postat av: Victoria

Klart din syster får följa med gumman, det vet du!!! Ja det blir väl till att inviga nya vagnen om inte jag har Hugo hemma som jag funderar på?!
Hörs snart! Puss & kram ;-)

2008-03-19 @ 06:23:37
URL: http://victoriaseecret.blogg.se
Postat av: Mikaela

Skit snyggt!

2008-03-19 @ 14:30:29
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se
Postat av: Lusen

Lite tråkig stil,,,alltid samma kläder du har på dig. Börja klä dig som du har som "wish of the day" istället. Du har ju bra ideer bara att du aldrig klär dig så själv!?

2008-03-21 @ 19:02:57

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0