Skärtorsdag 20/3 - 2008

image1614Efter lite snurr och omplanering för dagen så kom mina favoriter Mika och Vicki med sina sötisar på besök idag... Supermysigt att ha er här även om Oliver va lite bråkig...
Dom lekar så bra tillsammans dom små skruttarna..

Imorgon ska jag och svärmor ta en sväng till affären och köpa påskgodis till snuttisarnas påskägg, för jag har inte alls hunnit med det än... Sen måste jag planera lite för påskmiddagen på lördag och måndag...
Förhoppningsvis kommer min älskade och saknade familj på middag på måndag så jag äntligen får visa upp vårt hus för min mamma, då hon inte varit här än...

Dagens oufit: Jeans Fornarina, Svart linne H&M, Grå tröja med farfarsringning, Klocka Tritoni

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Godmorgon! Kanske inte. Men det är inte bra att skämma bort dem för mycket heller så at de är vana vid att få allt de pekar på. men det r roligt att köpa saker till dem, helt klart! och se deras glada miner! :) men en dammsugare är inte direkt nåt man brukar få i påskägget, eller ur? Hoppas du har en bra långfredag!

2008-03-21 @ 07:10:39
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jätte snyggt!

2008-03-21 @ 17:57:15
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0