Minglet..

image1564

Efter den goda drinken begav vi oss til Spy bar för själva Minglet... Väl där va det masor med folk och vi blev alla mottagna av Ebba och visades in för att plocka goodiebags... Och det blev ett par stycken. Så idag har jag åt i mina armar och ben=)

image1565

Efter att vi minglat lite och plockat på oss goodiebags gick alla in i ett rum där vi fick lyssna på en expertpanel bestående av Michaela, Hanna Fridén, Ebba och Sigrid.. Dom diskuterade bloggerskors makt, pengar reklam osv.. Det var väldigt intressant att lyssna på..

image1566
Denna bild  är lånad av Engla

Efter minglet gick vi vidare för att ta oss en bit mat, men det hela slutade met att vi alla åkte hem.. Och fasten det blev än tidig kväll är jag såå otroligt trött och mör  i kroppen idag.. Kan det vara dom tunga goodiebagsen och dom högaklackarna? Men det är bara att ta en dusch och försöka piggna till lite för ikväll är det Bindelfeld event som står på schemat...

Ett stort tack till Vecko revyn och Ebba för en festlig tillställning=)
Kommentarer
Postat av: Matilda

Visa vad som fanns i goodiebagsen! :)

2008-03-13 @ 11:37:37
URL: http://cmee.tjejsajten.se
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n svarar

nu har jag lagt upp vad som fanns i =)

2008-03-13 @ 12:12:58
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Lollo

Låter kul!

2008-03-13 @ 12:28:59
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: K

hahah Engla med potatisnäsa hahahahahaha o vilken mesig röst hon har hahaha sicken faketjej hon är.

2008-03-14 @ 00:53:18

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0