Fredagen den 7/3 - 2008

image1520Mysig dag som vanligt...  Jag, Fannie och Oliver va och träffade Victoria och hennes gosungar.. Tog en vända på stan (köpte strumpbyxor), lunchade, solade och lekte lite i lekparken.. Det blev en ganska lång dag och när vi satte oss på bussen hem så slog huvudvärken till.. USCH och fy säger jag bara..

Huvudvärk är inte att leka med, jag blir alldeles nedslagen och illamående när den slår till.. tur att svärmor va här så jag inte behövde jaga mina små älsklingar...

Imorgon blir det dans som vanligt på lördagar och sen ska jag ta en sväng förbi tygaffären för jag ska sy en klänning, bara jag hittar ett tyg jag vill ha...

Dagens outfit: Mörka Jeans H&M, Linne H&M, Randig topp Åhléns och armband Ms Bijoux.


Vad har du för planer för morgondagen?


 

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Jag har också den tröjan :) Snyggt!

Idag blir det jobb o vinkväll! Ha en fin dag söötast! Kramis

2008-03-08 @ 08:13:40
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Tack för söt kommentar! :D Stackars dig som har huvudvärk- det verkar som det är vanligt?.. Du skrev huvudvärken!?.. Jag har migrän... tror jag har lite migränvarning idag!?.. Det är INTE kul med två barn! Hoppas du vaknade utan ont idag! Mysig blogg, älskar mode och kläder ttrots att det tyvärr är något jag känner jag försummar nu, den dumma småbarnsfällan som jag tyvärr gick i?..

2008-03-08 @ 08:50:57
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Hej! Måste bara säga att din blogg är grymt bra! Kepp it up:), men jag har också en annan fråga. Ungefär hur lång är du? Eftersom att du ser ganska lång ut på bilderna..men det kanske bara är bilderna som gör det,jag vet inte.

Ha det bra!

2008-03-08 @ 22:59:47
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Linnea:ÅH TACK SÅ MYCKET hihi det är bara bilderna som gör det tror jag=) Jag är 169cm lång eller kort hihi.. Hur lpng är du?

kramis

2008-03-08 @ 23:02:43
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0