Vinnarna

Nu har jag lottat fram vinnaren av Tandblekningskittet och skönhetstipset! Det va jättesvårt att välja en vinnare av skönhetstipsen då alla va superbra. Tack för alla tips godingar!

Vinnaren av tandblekningen är Alexandra och vinnaren av skönhetstipset är Linda med tipset :

mitt skönhetstips är för underbar baby-mjuk hud, blanda ut din dusckräm med socker och scrubba, för en ansiktsscrubb blanda med din vanliga anisktstvätt, sockret är jätte bra att scrubba med eftersom det sakta smälter och därför scrubbar man inte för länge. efter scrubben glöm inte smörja in ordentligt!

vill man ha mjuka kyssvänliga läppar (eller perfekta läppar att måla med läppstift) kan man börja med att smörja läpparna med ett tunt lager vaselin sen scrubba med socker! och efter det smörja in antingen med vaselin eller om man gör det kvällen innan och inte behöver vara super fab just då kan man smörja med lite idomin under natten!
Kommentarer
Postat av: sandra

ha en bra dag!

Kommentera gärna min blogg,

puss :)

2008-06-07 @ 08:56:26
URL: http://zazzies.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Grattis till vinnarna! :)

2008-06-07 @ 09:13:36
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0