Onsdagen den 11 juni - 2008

e
Dagens
: Chinos Mango, Randigt linne H&M, Espandrillos H&M, Jacka H&M Divided, Klocka Tritoni och Väska Paul Chriz

Idag har jag varit på stan med min goa lillasyster. Vi hann med lite shopping, hämtade ut våra pass och sen åkte vi hem hit och så slingade jag hennes utväxt, klippte luggen samt gjorde naglar på henne.. Det blev superfint.. Synd bara att jag inte lyckas få till det lika snyggt på mig... Jag passade även på att skicka med henne lite kläder från min garderob som jag inte kan ha längre (till hennes lycka).. Hittade en supersöt blommig bikini på stan och lite annat smått och gott. (bilder kommer imorgon)

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp när mina små sötingar slår upp sina blå klockan 6 på morgonen.. Sov så gott! Kram Therese

Vad har du gjort idag?
Kommentarer
Postat av: donnasandra

Snyggt! Skön och lagom klädsel dessa sommardagar som inte är så heta. Kram

2008-06-12 @ 02:06:09
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Gud så vackert hår du har! :)

2008-06-12 @ 06:11:52
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Sanna

Snacka om att du ser ut som engla fast en sundare engla på fotot, nästan exakt samma outfit som hon brukar ha=)

2008-06-12 @ 11:26:37
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Donna sandra: Tack söta du=) Kram



Sara: åhh va snäll du e tack söting=)



Sanna: Mm den e ganska lik hennes outfit=) Men hon klär sig ju sjukt snyggt så det är klart man inspireras lite av henne såklart.. och vet du vad, det va under min och englas shoppingtur som vi båda köpte likadana chinos hihi... Världens gulligaste tjej!

2008-06-12 @ 11:38:55
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: Sanna

Hehe ja Engla klär sig helt okej men jag tycker du klär dig mkt vuxnare ändå och med mer klass. No offence Engla:) Är inte mkt för rosetter på vuxna människor men gillar din klädstil mkt, ser fräscht ut:)

2008-06-12 @ 14:16:50
Postat av: Remimarlene

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2008-09-22 @ 14:27:46
URL: http://remimarlene.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0