Helg-Tävling... Vinn biobiljetter

f
Vet ni vad? Jag tänkte ha en till under helgen!
Den 21 juni har filmen Den magiska Leksaksaffären premiär, därför täkte jag I samarbete med Nordisk Film AB lotta ut lite biljetter till den filmen... Här kan ni se filmens trailer och här kan ni läsa mer om filmen

Om filmen: Molly Mahoney är den något udda och osäkra chefen för Mr Magorium's Wonder Emporium, den mest fantastiska, annorlunda och underbara leksakaffären i världen. Mr Magorium bestämmer sig vid 243-års ålder att lämna över affären i Mollys vårdnad, samtidigt som en ny revisor börjar. Han förstår inte alls den otroliga affären och dess magi, så Molly och resten av personalen går ihop och protesterar tillsammans mot den nya revisorn genom att sätta stopp för all magi i affären tills han förstår hur underbar och märkvärdig butiken verkligen är.
Genre: Komedi, Familj Skådespelare: Natalie Portman, Jason Bareman, Dustin Hoffman, m.fl.

För att tävla så skriver du en kommentar i detta inlägg där du skriver vem/vilka du skulle ta med dig och varför du skulle välja just dom.

1:a plats - 4 biobiljetter och poster till filmen (på varje biljett kan två personer gå vilket innebär att den som vinner kan ta med sig 7 personer + sig själv)

2-6e plats
- 1 Biobiljett vardera (Även där gäller varje biljett för två personer)

Tävlingen pågår till Söndag den 15 juni kl 23,59

Kommentarer
Postat av: kristin

Hej, jag skulle ta med min familj såklart, man och tre barn. Dem är värda lite uppmuntran efter en kämpig vår.Jobb, plugg, astma, diabetes ja listan är lång. Kram

2008-06-13 @ 12:41:19
Postat av: kristin

Jag igen, om jag vinner första pris kan jag ta med min bror och hans familj också, underbart ;)

2008-06-13 @ 12:46:02
Postat av: fia

åh, jag vill vinna! mest för att jag har en kompis (en väldigt närstående sådan) som är helt galen i filmer som denna. lite fantasi och lite barnsligt sådär. själv tycker jag förstås också dom är roliga, men hon är ändå värst! så nu hoppas jag på ett par biobiljetter att överraska henne med. kramkalas.

2008-06-13 @ 12:51:15
URL: http://fian.devote.se
Postat av: -Malin

Jag skulle tagit med min lillebror 7 år, och resten av min familj på mammas sida och självklart min sambo.

2008-06-13 @ 12:58:34
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag skulle verkligen vilja vinna biobiljetter, om jag skulle vinna skulle jag ta med min mormor, mina 2 småbröder Isaac och William på 7&8 år och deras kompis Martin. Skulle även ta med mig min kompis Hanna och min underbara mamma Anette! Vill verkligen ta med min mormor på bio, för det är 25 år sen hon var på bio, förut såg hon ingenting på ögonen, sen genomförde hon en ögonoperation, och nu ser hon helt klart. Att gå från att nästan vara blind i en värld, till att gå till en värld med nya utsikter! skulle verkligen vilja bjuda henne på bio med massor av mys då! Skulle verkligen vara trevligt att ta med mina bröder också, för de är alltid ivriga om att gå på bio, men det blir aldrig av!!

2008-06-13 @ 13:06:10
URL: http://primms.blogg.se/
Postat av: fanny

Om jag skulle vunnit hade jag tagit med alla mina 7 småsyskon och mig själv. Därför att det är inte alltid mamma har råd att gå på bio med alla åtta barnen så det hade mina syskon verkligen uppskattat. De är underbara allihopa och är i åldern 14-2 år. :)



Vi hade blivit jätte glada om vi vann!

2008-06-13 @ 13:30:04
URL: http://fannymayas.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skulle ta med min brorsdotter Janina som just nu hälsar på mig. Min sambo och "tjuvåkaren" i min mage skulle också få följa med såklart.

2008-06-13 @ 13:31:32
Postat av: Viktoria

Jag skulle självklart ta med mig min syster!Just för att hon är den bästa och även fast vi är vuxna båda två, är vi lika barnsliga än som när vi var små!Vår stora favorit inom film är sagor där vi får drömma oss bort en stund och bli barn på nytt=)Det fnns ju alltid ett barn inom oss människor även som vuxna...

2008-06-13 @ 13:34:29
Postat av: Hannah

Jag skulle vilja vinna för att jag på sista tiden bara jobbat jobbat jobbat och knappt haft tid att göra något annat.

Jag skulle vilja ta en heldag tillsammans med mina nära och kära och förengångsskull blir det JAG som skämmer bort och inte blir bortskämd :)



Vad passa bättre än bio när vädret sviker? :)

2008-06-13 @ 13:47:48
URL: http://colinsmamma.blogg.se/
Postat av: kick

Åh så roligt. Jag hade tagit med mig mina tre gudbarn som är 14, 10 och 4 år. Tror de alla hade gillat det. Sen hade jag nog även tagit med mig min älskade sambo som är som jag älskar barnfilmer :)

2008-06-13 @ 13:49:00
Postat av: Jennie

Jag skulle vilja ta med min själsfrände/pojkvän Mattias och min glyttiga mamma som aldrig unnar sig något. Utöver dessa så vill jag ha med Mattias underbara syskonbarn, det är inte ofta vi får kvalitetstid med dem allihop tillsammans!

2008-06-13 @ 13:53:24
URL: http://jennieluis.blogg.se/
Postat av: catrin

jag skulle framförallt ta med mig min plastsyster, som nästan är som min riktiga syster, för att hon är så himla underbar och verkligen världens bästa. jag skulle vilja ta med mig min katt också, för honom finns det ingen bättre än, men det går ju tyvärr inte, så då skulle det bli mina andra underbara kompisar som jag alltid har roligt med!

2008-06-13 @ 13:55:44
URL: http://catrinoberg.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag skulle nog välja att ta med min pappa (för vi gör aldrig någonting tillsammans) och min kusin, hans fru och hans två små barn (vi träffar dom endast på födelsedagar) så det vore kul att umgås. Sen min andra kusins två barn så hon kan få lite lugn och ro till själv vilket hon sällan har :)

2008-06-13 @ 14:13:01
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag vill gärna vinna! Jag skulle ta med min brorsson, han har aldrig varit på bio så det vore kul att ta med honom.

2008-06-13 @ 14:14:57
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: S

Jag skulle jätte gärna vilja gå på bio. Jag och min sambo pratade just om bio för någon dag sen. Vi kom fram till att under våra 4 år tillsammans har vi aldrig gått på bio. (Hat alltid laddat ner film vi velat se) Så jag skulle gärna vilja vinna biljetter till oss. Om 4 veckor (11 Juli) är våran första bebis beräknad att komma, så om det inte blir innan det så kommer det kanske dröja ytterligare 4 år innan vi kommer iväg på någon bio;)

2008-06-13 @ 14:21:44
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: S

Oj läste visst inte allt! Ja om jag nu skulle komma på 1:a plats så skulle jag själklart ta med mig min svärmor och hennes andra barn(6st) för att dom ställt upp så mycket på oss under graviditeten och längtar lika mycket som oss efter den lille:D

2008-06-13 @ 14:25:53
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vill vinna då jag vill ge bort biobiljetterna till min allra bästa väninna som ställde upp på mig när min pappa gick bort förra året och som jag verkligen tycker förtjänar att få gå på bio. Hon är mammaledig och har det väldigt knapert som ensamstående så jag skulle vilja att hon kunde ta med sig sin son och valfri vän och få gå på bio och bara få njuta av livet igen:) Hon är min allra bästa vän och förtjänar detta efter allt hon gått igenom under den senaste tiden:)

2008-06-13 @ 14:25:56
Postat av: ebba

heej:) jag heter ebba och är tretton är.Jag skulle nog ta med mig min storasyster ,för att hon är faktiskt jättesnäll mot mig (ibland)haha fast hon é lite snål m pengarna men om jag bjuder henne kanske hon bjuder mig? sen mormor för hon har inte kommit iväg på bio så mkt det skulle vara kul.Sen min kompis Anna som nästa alltid finns där för mig ,oc är inte snål ller nåt!Min kompis tamina skulle jag vilja bjuda oxå hon kom hem från thailand efteratt ha bott där i ett halvår så det skulle vara kul välkomstpresent ycker jag!Sen skulle jag bjua två tvillingsystar Maggan och JOsefin ,dom är jättesnälla och har bjudit mig på bio flera ggr!sist men inte minst skulle jag bjuda min kompis Amanda ,som tyvärr har förlorat sin kompis ,hon tog självmord nyligen.även jag kände henne...:(



/ebba

2008-06-13 @ 14:28:33
URL: http://eeewf.blogg.se/
Postat av: Felicia Sundqvist

Åh jag skulle lätt vilja fara dit, jag skulle tagit med min Pappa-Lars och mina systrar Rosanna och Andrea, alltså 3 platser kvar. Då skulle jag tagit med mig min nära och kära vän claudia, även katarina och sist men inte minst min "syster" Linda. Skulle varit en bra present eftersom jag inte har varit så mycket med mina kompisar på länge. Så då kommer vi igång igen. Hoppas man vinner nu:) Wiiie!

2008-06-13 @ 14:41:52
URL: http://feliciaas.devote.se
Postat av: Jossan

Älskar bio, och barnfilm ! Skulle ta med mig min sambo och några av mina syskonbarn eller sambons småsystrar ! Vår Nova 2 år e lite för liten !



Efter 1 ½ år tillsammans har vi fortfarande aldrig varit på bio så detta vore kul !

2008-06-13 @ 14:48:47
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: Louise

Jag vill gärna vinna, o då skulle ja ta med min lillebror på 5 år som aldrig varit på bio någongång, samt min mamma som genomgått 5 operationer på ett år, o varav en på måndag.

De skulle då passa perfekt för henne att få följa med på bio :)

2008-06-13 @ 14:52:55
URL: http://www.metrobloggen.se/louiseberglund
Postat av: Katarina

Jag skulle ta med mig min syster och min allra bästa vän Alemida för att de betyder så mycket för mig.

2008-06-13 @ 15:40:49
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: Pudding

Jag skulle ta med mina 2 barn och min man - för att dem betyder allra mest för mig! Har aldrig haft råd att gå med hela familjen på bio - och det skulle verkligen vara jätteroligt att få göra det tillsammans!

2008-06-13 @ 15:55:36
Postat av: Linnea H

Hej!

Om jag vinner skulle jag ta med min familj, mamma, pappa, storasyster och lillasyster. För att de ställer alltid upp för mig och de är verkligen världens bästa familj! Det är inte ofta som hela min familj går på bio tilsammmans. Så det vore superkul! :) Sedan skulle jag ta med mig mina två kompisar och en kusin. För att de går alltid att prata med, de är verkligen bäst! :)

Mvh Linnea.

2008-06-13 @ 16:39:29
Postat av: Julia

jag skulle ta med mig min familj! vi är åtta stycken i familjen, ganska många alltså, och då blir det jättedyrt att gå på bio allihopa. det skulle vara perfekt att vinna så att allihopa kunde gå! :) mina minsta syskon har aldrig gått på bio tror jag, och dom skulle nog tycka det var jättekul, därför vill jag ta med dom på det! :)

2008-06-13 @ 17:30:19
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag skulle vilja ta med min lillebror, för att jag har saknat honom så mycket! Anledningen är att jag har flyttat hemifrån. Sista gången jag och min bror var fyra år sedan. Och om jag vann fler biljetter så skulle jag även bjuda mina småkusiner. :D Skulle vara så underbart! :)

2008-06-13 @ 17:32:45
URL: http://sandroshe.blogg.se/
Postat av: Jenny C

Jag skulle vilja ta med mig min familj (4 st)då vi inte ska ha någon riktig semester i sommar, utan gör lite små utflykter istället så hade en biokväll passat utmärkt.

2008-06-13 @ 17:36:56
Postat av: Jonna

Hej, jag skulle ta med mig min mamma som är sjuk i bullemi. Sjukdomen har även fört med sig att hon har panikångest vilket gör att hon inte tar sig ut så ofta, så ett biobesök skulle verkligen muntra upp henne :). Jag skulle även ta med mig min pojkvän som alltid stöttar mig i allt jag väljer att göra och alla motgångar som kommer här i livet. Ha en trevlig dag.

2008-06-13 @ 17:47:41
URL: http://jeep.blogg.se/
Postat av: Emmie

Halo!

En av mina systrar är beräknad att få sitt andra barn nu den 26 juni.. Detta är så klart helt underbart men mina andra syskon barn hamnar lite i skymundan.. inte så kontigt.. men då skulle det vara helt underbart om jag kunde ta med mig dem på bio & bjuda dem på popcorn & allt, men så klart blir detta väldigt dyrt då jag har 6st syskon barn (7:de på väg då), så lite hjälp med biljetterna skulle man ju inte tacka nej till.. Den yngsta är 2 & den äldsta 13.. Så det skulle vara trevligt att göra något som passar alla..

Jag har väldigt lite tid för mina syskonbarn då jag jobbar, barn är på väg, dem är i väg.. haha :p.. sen den platsen som är över tar jag med mig någon kompis som kan hjälpa mig. Saken är det att jag förlorade min pappa den 29april detta året, han var även mina syskonbarns morfar då jag har fyra systar. 8tre som har barn) så dem har väldigt mycket frågor & är ledsna just nu, så dem behöver piggas upp & detta vore en underbar sak..

Det är 6 underbara barn 5 av dem var med i kyrkan & när man såg dem gråta blev det abra jobbigare, dem behöver få koppla av från allt och bara få njuta av en stund i bio mörkret!

Tack på förhand för att du läser detta, udnerbara du! Massor av kramar.. / Emmie

2008-06-13 @ 18:08:46
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh skulle jätte gärna vilja vinna biljetter dels för att det var längesedan och för att det är så mysigt! jag skulle ta med mig min familj som innehåller min pappa, mamma & min bror. Eller/ och min bästavän Philippa som jag inte sätt på så länge! skulle bli jätte roligt!<3

2008-06-13 @ 18:26:28
URL: http://juliiaas.blogspot.com
Postat av: Helen

Jag skulle vilja ta med mig min pojkvän! För han är så snäll och alltid lyssnar på varje lilla ting jag har att säga vettigt som ovettigt..

2008-06-13 @ 18:40:01
URL: http://semiginte.blogg.se/
Postat av: rebecca

jAG SKULLE VERKLIGEN VILJA VINNA!

Jag är 14 år och jag skulle vilja ta med mig mina 7 bästavänner, dem jag umgås med varje dag, dem jag älskar, dem som stöttar mig när jag mår som sämst,dem som gör mig glad, Dem är unika. Som tack för allt dom har gjort för mig vilket har gjort mig till en bättre och mer självsäkrare person så skulle jag vilja bjuda alla Dem =) tack så mycker för chansen i alla fall, ha en bra dag!

2008-06-13 @ 18:59:22
URL: http://rebeccajosefin.blogg.se/
Postat av: Mari

Åh skulle vara underbat att vinna biobiljetter till denna filmen. Men tyvärr så är bion här i Värnamo stängd mellan 12/6 - 1/7 -.-' äkta bonnehåla jag lever i haha.



2008-06-13 @ 19:10:34
URL: http://flumskap.blogg.se/
Postat av: monika

Hej! Jag skulle gärna vinna biobiljetter, då skulle jag ta med mina 3 barn Jenny, Jessica o Jesper och 4 kompisar till Jessica eftersom hon fyller 8 år på sön 15/6!!

2008-06-13 @ 19:48:17
URL: http://ensamamamman.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag skulle ta med mina 2 barn för vi skulle då kunna ha en riktig mysdag. Jag är ensam med barnen & arbetar heltid så vi har inte mycket tid tillsammans. Det vore mysigt att se en ny biofilm med mina älskningar. Bara popcorn som fattas:)

2008-06-13 @ 19:55:08
Postat av: Sandra

När man har barn så kommer dem alltid först. Därför vill jag bjuda mina små barn på bio. Vi tittar sällan på bio, tack vare vår dåliga budget. Jag är en ung mamma, och vill därför bjuda med vänner och deras barn. :)

2008-06-13 @ 20:11:47
Postat av: sara

jag skulle ta med mig min familj, det är ju en familjefilm. Dessutom älskar min bror filmer som handlar om magi!

2008-06-13 @ 20:37:23
URL: http://gguldlock.blogg.se/
Postat av: isas mamma*

jag skulle ta med mig min kära pojkvän eftersom vi har pratat om länge att gå på bio & sedan mysa ensamma & ha barnvakt åt våran dotter.. vi behöver tid för oss själva eftersom vi har varit nära att gå ifrån varandra flera gånger :( så därför skulle jag ta med mig honom!

2008-06-13 @ 20:54:17
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: Kristin

HEJ!

Tänk vad kul om jag kunde ta med mig min man och mina två underbara barn på ett biobesök - fyllt av spänning och mycket godis.. :)

Det skulle vara en perfekt start på vår semester!!!!

familjen - håll tummarna!!!

2008-06-13 @ 20:57:47
Postat av: Lina

Hej! Om jag vinner skulle jag ta med mig min pojkvæns lillebror och hans kompisar...plus min pojkvæn såklart! De ær galna i magi så det skulle bli en suværen kvæll!

2008-06-13 @ 21:00:32
URL: http://lajnasvarld.blogg.se/
Postat av: Petra

Bio är en liten lyx för oss eftersom jag är ensamstående mamma å sjukskriven för tillfället. Så ett bio besök vore väldigt trevligt!! Vilka som skulle gå? Jag, mina två barn och sen vore det roligt att kunna bjuda med min syster och hennes dotter och sen får man se vilka mer...de som är snälla!!!

2008-06-13 @ 21:22:04
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: erika

Jag skulle ta med min skaut patrull. Jag är scout och för 5 år sedan gick jag en scoutledarutbildning där man blev ihopsatt i ett gäng och lärde känna ,varandra sig själv, naturen och fick lära sig en massa. Jag hade jättekul under kursen och fick väldigt bra kontakt med mina patrullmedlemmar. Tyvärr ses vi inte så ofte nu för tiden. har inte träffat nån från patrullen på över 2 år. Vore superkul att samla ihop gänget igen. och vad passar inte då bättre än en bio kväll...

2008-06-13 @ 21:35:34
URL: http://www.metrobloggen.se/eriqa
Postat av: Evelina

Har sett filmen, skrev om den på följande länk om ni vill veta lite mer:



http://nybloggkommersnart.blogg.se/2008/april/filmtips-mr-magoriums-wonder-emporium.html#comment



Ha en toppenbra kväll!:)

2008-06-13 @ 21:43:29
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Smillan

Önskar självklart vinna bio biljetter! Jag skulle ta med mina stora barn och självklart min systers 5 åring. Bio besök är inte så vanliga när man bor på landet och måste åka till "stan"

2008-06-13 @ 21:54:32
Postat av: Martina

Jag skulle jättegärna vilja vinna biljetterna!!! Om jag vann skulle jag ta med mig min nya pojkväns son som är 5år.Detta vore en perfekt chans för mig att kunna hitta på något för honom.Han har känt sig åsidosatt och rädd att jag ska ta hans pappa ifrån honom (vårat förhållande är vädligt nytt) Så han förtjänar verkligen lite uppskattning och jag tror han skulle älska den här filmen.Skulle låta honom ta med sina bästa kompisar oxå

2008-06-13 @ 22:20:15
Postat av: Jessie

Jag skulle så gärna vinna biljetter. Om jag vann skulle jag ta med min pojkvän som inte mår så bra just nu, tror det skulle pigga upp han lite, och så min familj som alltid ställer upp och hjälper oss, speciellt nu när vi inte har det så lätt!

2008-06-13 @ 22:30:12
Postat av: Madeleine

Gud vilken mysig film det verkar vara! :) Jag skulle endra ta med en kille som jag har vart intresserad av läänge, aldrig gått på bio med en kille sådär (A) det skulle vara grymt mysigt! Annars min storebror, han är en "fantasi" kille på 35 år som fortfarande är som en tonåring i huvudet, så den filmen tror jag skulle passa perfekt att ta med han på :) sen är han värd en bio, han renoverar både sommarstuga OCH lägenhet, fullt upp.. så lite annat att tänka på skulle han nog behöva!

Ha det bra!

2008-06-13 @ 22:45:34
Postat av: Veronica

Jag skulle vilja vinna och gå med min sambo och hans två goa ungar. Dom har haft det lite struligt ett tag skulle behöva komma sin pappa närmare igen....och därför göra något roligt! :D

2008-06-13 @ 22:54:42
URL: http://virre80.blogg.se/
Postat av: josefin

godnatt! :D

2008-06-13 @ 23:08:14
URL: http://thejosefin.blogg.se/
Postat av: Karin

hellst skulle jag vilja gå med mina kusiner, men dom bor så långt bort, så vi träffas så sällan, men mina tjej kompisar skulle det vara rikigt kul att bjuda på bio =)

2008-06-13 @ 23:17:53
URL: http://kaaaariin.blogg.se/
Postat av: mingla

Var med i min sponsrade tävling vettja :)

2008-06-13 @ 23:23:07
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Julia H

Jag hade tagit med mig mina väninnor och deras barn - "moster" som jag är till alla mina väninnors barns så måste man ju hålla sig frame med göra roliga saker - vi skulle få en härlig dag, det vet jag!

2008-06-13 @ 23:31:04
Postat av: Hayley

Jag skulle göra det till en lite familjeutflyckt så att säga. Min mamma kommer inte ut på bio vidare ofta. Och inte heller min syster som har två barn med massa spring i benen.. Så det skulle vara jag, min sambo, min syster + kille och hennes barn. Det skulle vara riktigt skoj då jag aldrig varit på bio med hela familjen samtidigt! :)

2008-06-14 @ 00:00:16
URL: http://hayleys.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Jag skulle vilja vinna dessa biobiljetter och gå med mina tre älskade systersöner, det är på tid vi alla fyra tillsammans skulle göra något! =)

2008-06-14 @ 00:21:23
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag skulle absolut ta mina allra bästaste vänner som verkligen har hittat tillbaka till varann efter lite om och men... Men nu tackar jag verkligen någon där uppe för dessa 7 vänner som alltid ställer upp!

2008-06-14 @ 00:26:39
Postat av: klara

jag skulle vilja vinna biljetterna och gå med några gamla vänner.

Gick precis ut grundskolan och skulle vilja ha en återträff med människor därifrån.

De är kompisar som jag bara träffat i skolan och inte utanför så nu när vi har gått ut kommer vi knappt se varandra.

Därför skulle jag vilja vinna en biokväll. :)

2008-06-14 @ 00:32:48
URL: http://klaradream.blogg.se/
Postat av: christina

jag skulle ta med mig mina allra bästa vänner på filmen, alla verkar vilja se den och så mycket som dem alltid ställer upp för mig och så mycket som dem betyder för mig borde dem ''belönas'' med en varsin bio biljett. dert skulle bli en middag på nått trevligt ställe först sedan bio, perfekt!:)

2008-06-14 @ 00:38:52
Postat av: Sofie

Okej, om jag vann skulle jag vilja gå ut med mina närmaste vänner. Efter bion skulle vi gå ut och äta middag på en mysig resturang, sen åka hem till ön tillsammans för att sedan mysa tillsammans hela kvällen. Jordgubbar sådär på kvällskvisten skulle inte vara helt fel heller.

2008-06-14 @ 01:17:02
URL: http://sofie1994.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle vilja vinna biljetterna så jag kan ta med mina bröder 7 år och 13 år! Det låter hemskt, men jag har aldrig aldrig gjort något med dom under deras livstid, det har aldrig funnits tid eller pengar till det :(



Det har varit en jobbig tid också för min ena bror och jag vet att en vinst inte kan sudda ut det jobbiga, men idag är det bättre för honom hans liv ser ljusare ut, jag tror han skulle må bra av en vinst, bara för att få alla dom där ljusa stunderna som går att få, det skulle vara guld värt och han skulle vara så lycklig den lilla pojken, eller båda skulle jag nog säga om jag kunde ta med båda :)



Det skulle faktiskt betyda oerhört mycket för mig, särskilt nu när dom ennu är i den här åldern :)



2008-06-14 @ 01:59:47
URL: http://annaphe.se
Postat av: Novellälskare

fin blogg! vill du ha två parfymer från vyes rocher? jag lottar ut två, om du vill vara med och tävla!!!

2008-06-14 @ 07:33:36
URL: http://topnoveller.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag skulle ta med min sambo och sen min bästa vän Linda & Olof på bio!!! Vill gärna vinna:)

2008-06-14 @ 08:17:38
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Mathilda

mamma pappa och min brorsa :) sen mina 2 kusiner och min moster. dom är guldvärda, och jag tror dom skulle gilla bion! :D



kram!

2008-06-14 @ 08:45:12
URL: http://mathiildaas.blogg.se/
Postat av: Madde

jag skulle ta med mig mina småsyskon, kevin 8 och steffi 6 år.. dom har haft de lite jobbigt för våra föräldrar har precis skilt sig så de vore mysigt att bara vi barn kan hålla ihop en kväll! så att dom känner att storasyster finns där för dom.

2008-06-14 @ 08:55:22
URL: http://manillas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Överlycklig...menar du hela 7 personer? Satt precis och beklagade mig för min syster att snart kostar det hundra kronor att ta med sig två barn och köpa glass (idag är de 1 och 3,5) dyrt, dyrt =) Men nu kan jag ta med mina söta och min syster och hennes söta (2,5 och 4) plus ngn kompis kanske. Hoppas hoppas jag vinner....(inser ju att 1 åringarna får vara med mormor och respektive får följa med istället=))

2008-06-14 @ 09:21:31
Postat av: Caroline

Oh roligt. Jag skulle ta med mig min familj eftersom vi är så många så gör alltid alla någonting på egenhand och det finns ingen tid kvar för att göra saker tillsammans. sist vi gjorde någonting tillsammans var sommaren 06 då vi åkte till mallorca. Så skulle vara jätte kul att få en stund till med familjen, för dem är det käraste jag har.

2008-06-14 @ 09:58:16
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oh roligt. Jag skulle ta med mig min familj eftersom vi är så många så gör alltid alla någonting på egenhand och det finns ingen tid kvar för att göra saker tillsammans. sist vi gjorde någonting tillsammans var sommaren 06 då vi åkte till mallorca. Så skulle vara jätte kul att få en stund till med familjen, för dem är det käraste jag har.

2008-06-14 @ 10:04:13
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: aleksandra C

hmn...lätt!!Jag skulle först ta med mig mina två nyfunna tjejkompisar som öppnat deras hem och armar och tagit hand om mig när jag oväntat blev av med lägenhet och pojkvän i göteborg..det är dem värda..



sedan tar jag med mig min nya flört som jag är otroooligt nyfiken på, han får ta med sig en kompis som stöd;) Kram!

2008-06-14 @ 10:06:10
Postat av: bitte

Beror på om jag vinner första priset eller inte men vinner jag nån av biljetterna så kommer garanterat min älskling få följa med. Bjudit mig på bio så många gånger så han är värd en biljett.



bitte[email protected]

2008-06-14 @ 10:31:28
URL: http://blondiesliv.tjejsajten.se/
Postat av: mithila

Jag skulle vilja ta med mig några i min underbara föredetta klass(=() eftersom det är så att min skola har lagts ner och jag vill fortsätta hålla kontakten med dom eftersom jag älskar dom så himla mycket och det skulle vara underbart att få ta med sig vännerna på bio eftersom det är en bit på vägen =)

2008-06-14 @ 10:36:42
Postat av: Åsa

Hade tagit med mina barn förstås och kompisen o hennes barn, blir inte ofta man går på bio som ensam förälder :)

2008-06-14 @ 11:00:10
Postat av: Annelie

Hej jag skulle jätte gärna vilja vinna detta underbara pris. Och om jag vann skulle jag bla, ta med mig min sambos små systrar som 8,10 år för de har det lite struligt hemma och jag tycker de förtjänar att glömma bort det för en stund och bara få vara glada barn! Och jag skulle även ta med mig min syster son som är jämngammal med tjejerna, för att min syster ska få sitt tredje barn när som hällst och Storebror har blivit lite bort glömd bland alla småsyskon den senaste tiden! Så jag tycker de förtjänar lite bio skoj! hoppas jag vinner

2008-06-14 @ 11:19:16
URL: http://almondine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är gärna med och tävlar! Jag har inte varit på bio på flera år pga en fobi jag haft... men nu är jag på väg tillbaka och jag känner mig mer än redo att gå på bio igen.

Till den här filmen skulle jag bjuda med mina två syskonbarn, det har jag aldrig gjort och det vore kul att få vara favoritmostern för en kväll.. hihi.. Skulle jag vinna fler biljetter så skulle jag ta med deras föräldrar och min andra syrra och hennes sambo och sedan pappa. Det blir ju precis 8 personer. Perfekt! :-)



Ha det bra!

2008-06-14 @ 12:29:41
URL: http://razzmatazz81.blogg.se/
Postat av: detzi

oh, jag skulle ha bjudit med mina kära syskon och min underbara fästman ! mina syskon är en stor del av mitt liv och vi brukade umgås nästan varje dag, men nu på senare tid har jobb och annat kommit i vägen. om jag hade kunnat bjuda med mina fyra änglar på bio så tror jag nog att alla hade tagit sig tid för varandra ! lillebror och mannen i mitt liv hade också fått träffas för första gången, jag tror att dom skulle gå väldigt bra ihop med tanke på mannens barnsinne :)



men vi tackar för chansen, och en väldigt bra idé !

ha en bra dag <3

2008-06-14 @ 13:53:58
URL: http://detzi.bogg.se
Postat av: Mickan

Åh, vad roligt. Film är bäst på bio! :) Om jag vann skulle jag förutom mig själv ta med mig min underbara pojkvän. Sen skulle han få ge hälften av platserna till sina kompisar och jag hälften till mina kompisar. Min lillasyster skulle få följa med, hon är ett riktigt filmfreak.

2008-06-14 @ 15:57:14
URL: http://angel-like.com
Postat av: Linda

Jag är nystartad egenföretagare och det är sjukt kämpigt. Därför skulle jag ta med de som jobbar med/åt med för minimumlön och göra dem riktigt glada. Skulle träffa dem innan och bjuda på en drink också så att de verkligen känner sig uppskattade.



Tack för en kul tävling!

2008-06-14 @ 16:15:07
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle ta med mig min sambo så vi får lite tid för oss själv då vi har en snart 7-månaders bebis hemma så det blir inte mycket "ensam" tid för oss.

2008-06-14 @ 16:16:01
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: PAULINAJ

helt klart min pojkvän :)

varför jag skulle ta med honom är för att det är så mysigt och gå på bio med någon man älskar.

2008-06-14 @ 17:17:20
Postat av: Jessica

Jag skulle vilja ta med mig min pojkvän, mina två yngre bröder, vårt fosterbarn och mina tre kusiner på biomys med massor av popcorn och godis.

2008-06-14 @ 19:17:01
Postat av: Saga

jag skulle ta med mig : Mamma, mina 2 bröder, mina 2 systrar, min pojkvän, min mormor mig själv och. Eftersom att det är människorna som ställt upp och alltid funnits där sedan min pappa gick bort. Vi är en stor familj och alla hjälps åt. Det vill jag gärna tacka dom för och det här skulle bli en underbar överaskning innan vi skilljs åt i sommar för semester. Jag skulle vara en av dom gladaste om du kunde hjälpa mig uppfylla den här tjänsten.



Det är så underbart att ha människor omkring sig som bryr sig om en och man vill visa tacksamhet.

Tack för en bra blogg! :D

2008-06-14 @ 19:53:40
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag vill ta med mina underbara döttrar. Emma, Sandra och Sofie. Vi går ALDRIG på bio ihop längre. Skulle vara så KUL!! / Maria



www.mariasdagbok.blogspot.com

2008-06-14 @ 19:55:05
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: julia

jag är gärna med :) jag skulle ta med mig min lillasyster + bror eftersom de älskar film! Men även min mamma och pappa eftersom de kan behöva en stund i bio-mörkret. Det skulle bli en trevlig familje-samling :)

2008-06-14 @ 22:05:37
URL: http://juliaburstedt.blogg.se/
Postat av: Winnie

Jag skulle vilja ta med mina tjejkompisar som jag träffade när vi började på gymnasiet. För att de har helt enkelt gjorde mina dagar till guld och det här är mitt sätt att säga tack (:

2008-06-14 @ 22:16:51
URL: http://winnies.blogg.se/
Postat av: Carola L

Jag vill vinna för att gå med min äldsta dotter på bio (vinner jag 1:a pris för de andra i familjen också följa med) hon har det jobbigt just nu eftersom hon måste hoppa på kryckor - hennes liv är fotboll och andra fysiska aktiviteter men nu har hon fått en inflammation i ett muskelfäste i höften och blir nog borta från fotbollen hela säsongen (och kan således inte vara med sina kompisar och spela fotboll, hoppa studsmatta o.s.v.) det är andra sommaren på 4 år som hon "missar" och hon är ändå bara 10,5 år....

2008-06-14 @ 22:29:49
URL: http://mammamuh.blogg.se/tavla
Postat av: Johanna

Hej! Om jag vann skulle jag ta med mig mina 4 småsyskon, deras mamma och min pappa + min pojkvän. Varken min pappa eller styvmamma har någonsin tid att göra något sådant med barnen, det är full rulle i vårat hus dygnet runt. Plus att det blir väldigt dyrt i längden när man har 5 barn att hitta på något lite annorlunda än att sitta hemma och titta på barnprogram. Därför skulle det vara kul att vinna biljetterna :)

2008-06-14 @ 23:38:19
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag skulle ta med mig pojkvännen för att han älskar känslan man känner när man går på bio. Min familj skulle också få följa med. Mamma och pappa har inte gått på bio på flera år (jag kommer inte ihåg senaste gången) och om dom går så måste broder få gå också.

2008-06-15 @ 00:05:36
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Jacquelinnie

Hej jag skulle villja ta med min kompis Siri, vi kommer troligen inte träffas så mycket nu i sommar, så de skulle vara kul att kunna bjuda henne på bio i alal fall :)

2008-06-15 @ 00:22:24
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/
Postat av: annish

Det är precis en sådan film som jag och min pojkvän suktat efter ett bra tag! Vi har bara väntat och väntat på att det ska komma ut en bra "barn" film! :D



Om jag skulle vinna skulle jag vilja ta med mig min pojkvän (såklart :) ), hans lillebror (7 år), min lillebror (10 år), mamma, tvillingsyster, lillasyster och min pappa!



Skulle vara skönt att ha en sån där riktigt härlig familjedag tillsammans! :D

2008-06-15 @ 01:15:37
Postat av: Amanda

om jag skulle vinna första priset skulle jag ta med mina fyra bästa vänner, louise, rebecka, linn och hanna för att dem betyder så mycket för mig. De ställer alltid upp för mig och hjälper mig med allt, och det vore helt enkelt ett underbart tack att ge dom. Och sen åker två av dem bort på semester snart och det vore kul att ge dem en överaskning innan dess (:

2008-06-15 @ 11:38:56
URL: http://skandalism.devote.se
Postat av: Linna

Om jag skulle vinna skulle jag ta med mig min mamma och mina systrar. Vi har haft en tung start på sommaren så jag skulle vilja skämma bort dem lite, de om några förtjänar det!

2008-06-15 @ 13:37:54
URL: http://awasteofbreath.blogg.se/
Postat av: LillaBoo

Om jag skulle vinna skulle jag först å främst ta med mig mina syskonbarn, den äldsta pojken älskar att gå på bio och han tjatar alltid, tyvär går d inte så många filmer som en 10åring kan se..och den andra lille killen är 6år men har aldrig varit på bio eftersom han har ad/hd och aldrig kunnat sitta stilla nog länge, men nu har han fått medicin å kan koncentrera sig mycket mer, och jag har bara längtat efter att få ta med homom på bio!! Sen skulle ja ta med mig min pojkvän, min mor - pojkarnar mormor eftersom hon lever typ för sina barnbarn så hon vill nog följa! å ungarnas mor, min syster som säkert vill va med när hennes son e på bio första gången :)

2008-06-15 @ 13:52:11
Postat av: emma

jag vill så gärna vinna biobiljetter

jag vill bjuda min pappa på en härlig bio afton.

han sliter och står i varje dag för att försörja mej.

och nu vill jag göra något för honom.

han skulle bli så glad om man bjöd ut honom en kväll.

älskar min pappa . han är min bästa vän.låter kansker töntigt men han är mer än bara min pappa.

så därför vill jag vinna.

hoppas jag har tur nu

2008-06-15 @ 16:19:04
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh! Jag skulle absolut bjuda min mamma på bio. För att ge tillbaka lite för allt hon gör för mig. :-)

2008-06-15 @ 17:24:33
URL: http://samdra.blogg.se/
Postat av: Lindas krypin

Jag skulle jättegärna vilja vinna biljetter! Eftersom vi inte har någon biograf här i Dorotea så skulle jag åka till Umeå. Dit skulle jag ta med våra bästa vänner med barn för att se den här filmen! En liten semestertripp alltså!

2008-06-15 @ 18:02:52
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Elin W

Om jag vann skulle jag vilja ta med min famlij på bio. Vi ses allt för sellan och hittar inte på lika mycket roliga saker med varandra som förr.

2008-06-15 @ 18:14:32
Postat av: Jenny

jag skulle ta med mig mina närmsta vänner. vad är bättre än bio tillsammans med de bästa personerna? :D

2008-06-15 @ 19:11:34
URL: http://zipzo.blogg.se/
Postat av: suss

Jag skulle ta med mig min tös på 6 år,hennes kompis och min man.. Mysigt med popcorn och cola=)

2008-06-15 @ 19:21:19
URL: http://rocknroses.blogg.se/
Postat av: sarush'

Jag och mina vänner brukar inte umgås så mycket nu när det är sommarlov. Sommarlov brukar vanligtvis vara jätteroliga och soliga! Jag frågar mina vänner (som alla av dom ska åka på resa) om dom vill åka och se på bio. Men varje gång säger dom nejnej, jag måste spara till min resa. Vore det gratis skulle alla vi få en fantastisk "girls night out" !

2008-06-15 @ 21:08:41
Postat av: Fred

Jag skulle bjuda min flickvän och mina killkompisar eftersom vi alltid vågat vara både barnsliga å vuxna tillsammans och det är något som jag uppskattar väldigt mycket! Dessutom så brukar det alltid vara dom som bjuder mig och det vore kul att få ge något tillbaka :)

2008-06-15 @ 21:09:48
Postat av: Vanessa

Hej

Jag skulle nog ta mina 3 barn plus min coaches 2st pojkar och min aölskade man så att min coach och hans fru kan ha lite tu man hand tid att kunna ta hand om varandra några timmar . Dessutom får man se 5 glada barn som ler och ser nöjda ut. Vore en toppen 5 års present till sonen .

Ha en forsatt trevlig söndag

Vanni

2008-06-15 @ 21:33:20
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Amandan

Jag skulle ta med mig min goa familj och min systers lilla son. Jag tror aldrig att vi någonsin gått på bio tillsammans hela familjen, inte av anledningen att vi inte velat utan på grund av att pengarna inte räckt till. Skulle vara så skoj att få ta med hela familjen, och få njuta av sällskapet och en gullig familjefilm:)



Ha en fortsatt bra kväll:)

2008-06-15 @ 21:46:06
Postat av: josefine

jag skulle ta med mig min bästa kompis, för att hon är en av dem få av mina kompisar som vekrkligen stälelr upp. hon är den enda i min kompisskara som är värd att följa med. dessutom vet jag att han älskar sånna här filmer, så det skulle bli perfekt!

2008-06-15 @ 21:59:00
URL: http://karbinjossan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag skulle helt klart ta med mig min bror, en syskonkväll är aldrig fyskam! Han har nu äntligen gått ut nian och han har verkligen fått kämpat för att nå G-gränsen i flera ämnen, men tillsist klarade han det! Jag vet hur orolig han har varit under denna termin, med tanke på gymnasiepoängen, nationella proven och allt som hör därtill.

Men G fick han i alla ämnena och lyckades till och med få några VG, så han är mer än väl värd en biokväll med sin stolta syster:D

Ha en trevlig kväll!



2008-06-15 @ 22:02:43
Postat av: Majo

Jag skulle ta med mina barnbarn, bara för att dom är så underbara och ger så mycket glädje :)

2008-06-15 @ 22:02:44
Postat av: Linnea

Jag skulle ta med min syster som tagit studenten, hon älskar allt som har med film att göra. Spelar knappt någon roll vad det är för film! & jag har inte gett henne något, hade inga pengar.

2008-06-15 @ 23:36:35
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: carolina

Jag skulle ta med mig min pojkvän. Sen skulle jag ta med mig mina tjejpolare och deras pojkvänner, vi har inte träffat varandra på ett år ungefär och det skulle vara kul att göra någonting ihop allesammans!

2008-06-15 @ 23:46:09
URL: http://carolaina.blogg.se/
Postat av: erika

om jag vann skulle jag ta med mina närmaste kompisar , de är kul att se barnfilmer lite då man får tillbaka känslan att vara barn igen , de är lätt att när man är i den här åldern (15) vill bli vuxen alldeles för fort . då är de bra att få vara lite barnsliga ibland =)

2008-06-16 @ 00:32:05
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: Evelina

Om jag vann denna tävling skulle jag ta med mig min styvpappa som funnits där för mig sedan dagen han kom in i mitt liv (när jag var ca. 3 år) och gett mig allting jag någonsin behövt; kärlek och omtanke som min "riktiga" pappa aldrig gett mig. Vi brukar ofta gå på bio tillsammans och han bjuder alltid mig, det hade varit fint att bjuda tillbaka någon gång och visa hur mycket han betyder för mig pga. att vi den senaste tiden bråkat mycket och jag har sårat honom vilket jag aldrig menat. Om man hade tur att vinna första priset hade jag även tagit med min 11 åriga lillayster (som filmen kanske är mest passande till) och min pojkvän. Det skulle bli en helkväll ute med middag och umgänge efteråt!

2008-06-16 @ 17:01:26
Postat av: Amanda

Jag skulle vilja ta med mig min familj, vilket är fem personer så tre biljetter kvar och då skulle självklart min bästa kompis också få följa.

Dom två sista skulle jag bjuda min kusin och hennes sambo på!

Nyblivna föräldrar som dom är (Fick en dotter förra veckan!) sen älskar vi i min familj/släkt filmer som alla kan se även dom minsta.

Filmkvällar är en trevlig tradition!

Blir oftast hemma i soffan, skulle vara kul att kunna lyxa till det lite grann och bjuda dom på bio!

2008-06-16 @ 18:18:06

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0