Den där Rubia..

d
Illustration lånad av Rubia

En av mina favoritbloggar är Rubia, en otroligt snygg och proffsig blogg. Jag blir lika inspirerad varje gång jag kikar in för hon gör helt klart dom snyggaste kollagen i bloggvärlden. Nu har hon börjat lägga ut lite egna illustrationer också (som hon gör i PS) och dom är underbara.  En otroligt creativ och talangfull tjej, som jag avundas så jag blir grön =) Jag vill också vara lika duktig som du Stina! Detta är helt klart en blogg ni inte får missa....
Kommentarer
Postat av: Stina

Vet inte hur jag ska kunna tacka för så fina ord! Du gjorde min dag. Kram!

2008-06-24 @ 15:37:13
URL: http://rubia.se
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Fin illustration!

2008-06-24 @ 18:10:40
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0