Torsdagen den 10 juni - 2008


Dagens outfit
: Svart linne Gina T, Blommig kjol Chicy, Espandrillos H&M och klocka Tritoni

Idag har jag suttit ute en stund i solen, inte för att den sken så länge men man får ta vara på varje tillfälle..
Efter en stund i solen så åkte vi ner på stan en stund för att gå till sjukhuset med Oliver och sen blev det lite shopping på stan.. Gjorde två fynd (bilder kommer imorgon) men det blev mest shopping till barnen som vanligt=)

Nu ska jag snart sova, hoppas att ni alla haft en underbar dag och att solen har lyst på er=) Kramis T
Kommentarer
Postat av: Stephanie

Den kjolen är så nedrans söt! Hur är den i storleken? Har funderat på den länge nu, men varit osäker på just det...

2008-07-11 @ 00:19:20
URL: http://www.metrobloggen.se/magnifique
Postat av: ck

Kan du inte ta outfitbildera i ett bättre ljus någonstans. Dom blir oftast så himla mörka! Kram

2008-07-11 @ 07:29:36

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0