Tisdagen den 29 juli -2008-

Dagens outfit:
Vitt ribbat linne H&M. Jeansshorts H&M och bikini Gina tricot...

Idag har vi varit hemma och myst i solen, som vanligt. Men jag har även gjort det sista i köket (för tillfället).. Jag har även hunnit med att ta lite kort därifrån som ni ska få se imorgon. Om ni vill? Imorgon ska jag in till stan en snabbis och göra några ärenden, köpa present till Fannie samt spana in lite av den sista rean.. Men nu ska jag hoppa in i dushen och sen blir det sängen för min del... Sov så gott godingar!
Kommentarer
Postat av: Angel

snyggt

2008-07-30 @ 00:29:05
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0