Onsdag

SNart ar det dags att aka hem igen. pa fredag narmare bestamt.. Jag skulle kunna stanna minst 2 veckor till for det ar sa skont har nere.. Nu mar iallafall min lilla prinsessa bra igen.. skont.. Idag ska vi ta en taxi till en annan strand inte sa langt harifran. sa man far se lite annat ocksa... Vi har legat pa samma strand varje dag sen vi kom... Ikvall ska bi ivag pa lite shopping. Har hittat lite saker som jag ska kopa. Bla en bikini, ett par sandaler, en klanning och massa sota armband...

Hoppas ni far en underbar dag.. (nar jag kommer hem sa ska ni fa se massa bilder som jag har tagit..)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta det lugnt o njut nu bara!

2008-07-02 @ 08:30:25
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Kristin

Nu har det fina vädret även kommit tillbaka till oss här i Sverige!

Hoppas ni har det bra på semestern!



kram

2008-07-02 @ 16:09:24
Postat av: Ahrén

Å va roligt med bilder!

2008-07-02 @ 17:17:18
URL: http://ahren.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0