Fredagen den 25 juli -2008-


Dagens outfit: Tunika och bikini Gina Tricot, Bälte H&M, Jeansshorts H&M, sandaler Wedins och klocka Tritoni..

Min handled känns lite bättre idag men det har blivit lite svullet och rött runt såret så idag har jag bara lite kirurgtejp över det för att såret ska hållas ihop... Jag vågar inte linda in det nu när det är så varmt och bakterierna frodas.  Idag så har vi njutit av solen hela dagenoch efter maten så tog vi en långpromenad som vi avslutade med lite lek i parken... Det är så skönt när solen skiner men det finns även en negativ sak med det och det är att det inte blir mycket gjort inne om dagarna eftersom att man vill ta vara på varje solstråle.. Nu ska jag straxt sova så jag orkar upp imorgon kl 06 när de små kommer och väcker mig..  Natti natti! Kram Therese ♥
Kommentarer
Postat av: Angel

Snyggt =)

2008-07-25 @ 23:43:59
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Maria

synd åt handleden :/

2008-07-25 @ 23:57:06
URL: http://smultronblond.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0