Spring Fashion Trends.. "Småblommigt"

image1131
Om man tittar på vårkollektioner från dom stor modeskaparna är det mycket mönster som gäller i vår
.. Gärna småblommigt på kjolar, tunikor, blusar och klänningar... Då mönstertrender kommer och går känns det onödigt att lägga allt för mycket pengar på ett småblommigt plagg.. Som tur är så har många butikskedjor redan hakat på denna trend... Som tex denna kjol från Luella som redan har fått en snarlik kopia på topshop men till ett mycket billigare pris så klart...  Andra budgetbutiker som har fina småblommiga plagg till bra priser är Ellos.se, Lindex och Gina T...

Vad tycker du om denna trend? Något du kommer att klä dig i ?
Kommentarer
Postat av: Sara

Blommor är fint, men då bara som en detalj tycker jag! Skulle inte kunna gå runt i sånadär hysteriskt blommiga plagg.

2008-01-11 @ 10:46:29
Postat av: Sara

Blommor är fint, men då bara som en detalj tycker jag! Skulle inte kunna gå runt i sånadär hysteriskt blommiga plagg.

2008-01-11 @ 10:46:36
Postat av: SARA

Nja, jag är inte så mycket för mönster :/

2008-01-11 @ 15:47:42
URL: http://www.aamaziing.blogg.se
Postat av: Catherine

Shit vilken snygg kjoool!!!!!!!

2008-01-11 @ 17:49:02
URL: http://cathrynn.blogg.se
Postat av: jossefiin

jag håller med dig, bättre å köpa lite billigare sådana kjolar eftersom de lär ju bara vara inne för ett tag :)
men kjolen va iaf jättesöt, men ja skulle slått till på en billigare.

2008-01-11 @ 18:59:52

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0