Sockersött......

image1189
Kikade in på Chique nyss för att se om dom fått in några nyheter sen senast och jag hittade massor med sötsaker som jag vill ha... Dom har nämligen tagit in produkter från Lisbeth Dahl och jag måste erkänna att jag är svag för sånna här små söta saker och skulle vilja köpa allt...

Tänk att dricka Te med dessa små söta te kulor med "diamanter" eller att ha alla smycken prydligt upphängda på denna fina smyckesställ eller dessa söta påsar att ha skor och tvätt i för endast 69:- resp 79:- st.. Åhhhh jag kommer garanterat att klicka iväg en liten beställning...
Kommentarer
Postat av: v

Åh jag håller med! Jag vill också ha allt!

2008-01-21 @ 12:30:30
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: millan

bodde där, men just nu bor vi i järna, utanför s-tälje :)

2008-01-21 @ 20:27:33
URL: http://metrobloggen.se/mybabygirl

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0