Kjolen och den blommiga blusen...

image1244

Här kanske ni ser varför jag ska skicka tillbaka dessa plagg..
Den blommiga blusen är för kort (visserligen skule jag ha den nedstoppad) och färgerna är inte alls lika snygga som på bilden i tidningen, jag känner mig verkligen som en tant när jag har på mig den hihi..
Kjolen är storlek 36 men känns som en 42.a.. Alldeles för lång och stor, Ja ni ser hur det ser ut vid rumpan och färgen är hemskt inte alls lika mörk och murrig som på H&M´s bild.. Nej fy. Dom åker tillbaka...Köpte även en likadan kjol i svart som är lika stor men den behåller jag och syr in lite....

Vad tycker du?
Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, den blommiga blusen är ju såååå fin! Men jag håller med om att den är kort. Det är ofta ett stort problem med blusar tycker jag. (Och då ska jag tillägga att jag själv är ganska kort!) /Emma

2008-01-29 @ 08:48:06
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Car0line

Skicka tillbaka! Det var inte fint! men sy in den svarta för modellen är snygg! Men den var på tok för stor och den blommiga blusen, nej. Den var alldeles för tantig =)

2008-01-29 @ 09:13:46
Postat av: mie

Ledsen för det, ska inte upprepas. Ska lära mig länka så folk kan klicka vidare. Ha en bra dag:)

2008-01-29 @ 09:14:39
URL: http://mies.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, kjolen var ingen höjdare men den blommiga blusen och kjolen tillsammans var jätte fin på dig.

2008-01-29 @ 10:06:34
URL: http://fashionmom.blogg.se
Postat av: Erica

Ja, kjolen var ju så där. Skicka tillbaka. Då kan man ju säja att du sparat pengar genom att skicka tillbaka plaggen och då behöver man inte ha dåligt samvete för att man shoppar lite till;)
Ha en bra dag!

2008-01-29 @ 12:15:06

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0