Inspiration.. "vinterbröllop"

Almodine skrev :
Du verkar ha koll på det här med mode. Så jag tänkte fråga om du har lust att göra ett inspirerande inlägg om vad man kan ha på sig som gäst på ett bröllop så här års. Ska på ett på söndag å känner mig rätt vilsen då de inte verkar va ett så formellt bröllop heller. :) Kram

Så här kommer det.. Om jag skulle gå på bröllop nu skulle jag bära en ganska enkel och inte allt för mönstrad  klänning (som passar bäst på våren och  sommaren)eller en snygg puffig kjol i en klar färg tillsammans med ett enkelt linne och ett par tunna strumpbyxor,  pumps eller heels, en snygg stilren kappa eller trenchcoat INTE en stor dunjacka ( det förstör hela outfiten), eftersom att det är lite kallt i kyrkan men oftast väldigt varmt i lokalen så passar en snygg sjal perfekt att ha runt halsen och armarna (gärna stickad), kuvertväskor är perfekta att ha till bröllop då dom är små, söta och lätta att bära på. I smyckesväg skulle jag satsa på enkla och stilrena smycken, som guld och pärlor..

image1211
Klänning:
1. H&M 249:-, 2. Ellos 399:-, 3. H&M´s outlet 198:-, 4. Vila 150.- på rea, 5. Linne H&M 98:- och kjol La redoute 198:- 6. La redoute 329:-
Accessoarer:  Sandaler La redoute 459:-, Kuvertväska ellos rea 49,50:-, Hjärtörhängen Le Shop 99:-, Naturvitsjal H&M 79,50:-,  Pumps ellos 299:-, pärlarmband Le shop 89:-, mönstrade strumpbyxor 99:- H&M...
Kommentarer
Postat av: Sophie

Klänning nr 3, H&M Outlet, är det via nätet man beställer den eller köper den i butik?

2008-01-25 @ 20:26:32
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Sophie: Outleten finns här http://shop.hm.com/se/?action=viewoutletshoppingwindow&dept=DAM_AND på H&Ms hemsida=) Hoppas den finns i din storlek=) trevlig helg!

2008-01-25 @ 20:33:51
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Almondine

Tack så hemskt mkt!! Det va jätte fina och inspirerande grejjer. :) Kram

2008-01-27 @ 10:21:43
URL: http://Almondine.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0