Hippo kids..

image1163
Igår när vi va nere på stan gick vi en snabbis till Hippo Kids... Eller snabbis och snabbis alltid när jag går in där så blir jag fast.. Kan det bero på världens trevligast ägare? hmmm, jaaa jag tror det..
Jag kan stå där en timme och bara prata.. hihi. Jag beställde hem lite saker till barnens rum, en korg med stjärnor till lillen och prinsesslådor till sessan... Hon har så mycket fint där så jag skulle kunna köpa allt i hela butiken..( Alltid när någon fyller år går jag tid och handlar). Jag köpte faktiskt denna tröja på rea från kik kid till lillen som jag spanat på ett tag... Lillen är såå fin i grönt...
Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Vad lustigt att du bor i S-tälje. Jag hänger jämt också på Hippo Kids när jag är i stan, jag älskar den butiken. Jag kommer faktiskt ha en utlottning på presentkort därifrån på min blogg, det blir så fort som det funkar med att handa och betala via hemsidan.

2008-01-17 @ 15:28:36
URL: http://massablaj.wordpress.com
Postat av: Shopaholicmamman

Hihi det ska jag oxå ha, vi pratade om det igår.. Hon sa det är en till tjej som handlar här som också har en blogg och hon ska ha en tävling och om du vill får du också gärna ha det=).. Ja visste är det en bra affär... Kundseicen är grym hihi... kramis T

2008-01-17 @ 15:40:08
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Det är ju guld att du också kan ha en tävling, du har säkert mer läsare än mig då du skriver om mode och sånt :-)

Älskar verkligen Hippo, jag ser fram emot att åka in och kika på nya Molo kollektionen. Sen vill jag även åka in när hon får hem Lipfish, hörde att hon skulle ta hem större bodies... vill gärna ha en till min son.

2008-01-17 @ 17:31:56
URL: http://massablaj.wordpress.com
Postat av: Hanna

Den tröjan har min son fast i rött - jättemysig!

2008-01-19 @ 07:42:32
URL: http://hannakarolina.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0