Gårdagens shopping..

image1118

Igår hann jag med att shoppa lite små godbitar.. Väskan har ni redan sett så här kommer resten..

Till mig blev det ett par leggings med dragkedjor, en svart kjol med fickor och en kjol och tisha som sitter ihop från Gina T (budgetshopping för hela slanten). Till lillen blev det jeans från Cheap Monday på Åhléns och en Gant zipjacka på NK.. Jag hittade inga fina kläder till sessan alls, så det fick bli tre böcker (då alla hon har är sönderlästa, bokmal som hon är) tyvär orkade jag inte fota böckerna men det blev mulle meck, en lära sig färger bok och För så gör prinsessor (en underbart charmig bok jag varmt kan rekommendera till alla små tjejer)

Kommentarer
Postat av: tiara

vilka fynd! :)

2008-01-10 @ 01:40:15
Postat av: Elin

Vart hittade du legginsen med dragkejda? (:
(svara gärna i min blogg om du kan)

2008-01-26 @ 19:31:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Sigmundnathalie

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-01-19 @ 10:41:02
URL: http://sigmundnathalie.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0