Detta inlägg försökte jag "posta" igår...

image1119Gårdagens inlägg som ej gick att posta!

Blir tokig på blogg.se.. Dom har strulat dom senaste 3 timmarna. Går inte att logga in eller publicera bilder.. suck..

Idag har vi varit på stan och lunchat.. Det va så mysigt att träffa er mina vänner....

Självklart är inte trappan färdig målad än.. (jag  hade inte väntat mig något annat) ny deadline är tydligen fredag.. Vi får se hur det blir med det... Imorgon ska jag försöka att fixa lite här hemma sen blir det en vända på stan för ett möte.. Sov gott sötisar!



Dålig bild på dagens outfit: Vitt linne AP, Grovstickad röja H&M, leggins Gina T ( what Else?)klocka tritoni..









Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur blev det med tv4, skulle du också vara med? =)

2008-01-10 @ 08:14:13
URL: http://shoppingbloggen.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0