Dåligt med blogginlägg..

Jag ber om ursäkt för den dåliga bloggningen
. Men vi har renoverat köket i helgen så jag har haft fullt upp med att hålla barnen ur vägen... =) Men nu ska jag minsann blogga på som vanligt igen... Om en liten stund ska jag lotta fram vinnaren av hanky pankysarna och imorgon kommer en ny tävling! Allt för att visa hur mycket jag värnar om er mina goa läsare=) Jag kom att tänka på en sak.. Är det någon speciell vinst ni skulle vilja vinna? Kom gärna med tips så ska jag se vad jag kan göra...
image1138
Kommentarer
Postat av: Sara

Mer goodiebags! :D

2008-01-13 @ 11:53:31
Postat av: Linda

flera små saker så att man har större chans att vinna:)

2008-01-13 @ 12:31:30
Postat av: Karin

Hur renoverar man ett kök på en helg undrar jag ? För oss tog det över ett år.

2008-01-13 @ 13:08:01
URL: http://forvirrad.bloggspace.se
Postat av: Shopaholicmamman

karin: jaa du jag vet inte hur ni gjorde =) men vi är nästan färdiga nu i alla fall...vi har abetat från 10 till 01 i två dagar.. men vi har inte bytt ngt golv och väggarna målades för 1 vecka sedan...

2008-01-13 @ 13:43:37
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0