Dagens.. tulpanens dag..

image1158Idag är det tulpanens dag ( min favorit blomma) så gissa om jag blev överraskad när älsklingen kom hem med en bukett vita tulpaner till mig... (det händer inte ofta hihi) Jag blev såå glad.. och det behövs just nu, för det känns som att allt som kan gå fel gör det just nu.. Blir såå irriterad.. Varför kan man inte bara få vara glad?
Idag har sessan varit hemma men imorgon blir det nog dagis igen.. Det beror lite på hur hon verkar imorgon..

Jag har fått undan rätt mycket idag ( trots två busungar som röjjt runt), nu är det bara lite små saker kvar att fixa på nedervåningen sen ska allt fixas uppe oxå.. bla sessans prinsessrum. Imorgon ska jag se om jag hittar något snyggt att ha på väggeni köket.. TIPS?

Dagens outfit: Linne H&M, brun polotopp ellos.se, jeans H&M och Tissot guldklocka från Älsklingens morfar..






Kommentarer
Postat av: bella

tack så mkt =)

2008-01-16 @ 07:30:24
Postat av: bo

Hej,

Sälja annonsplats?

Webbpublicister - Tjäna pengar inom några minuter
Reklameplass säljkår säljer annonser för din och andras webbplatser och vår tekniska plattform tillsammans med vår traffic-avdelning optimerar varje annons så att den visas på relevanta webbplatser. Det ger maximal intäkt för dig och samtidigt maximal nytta för annonsören. Du gör intressant innehåll på din webbplats så att du får många besökare. Vi ser till att du tjänar pengar på dina besökare och du får alltid hela 60 - 75% av intäkterna. Ju fler besökare, desto högre intäkter. Enkelt!

Utbetalning
Dina Reklameplass-intäkter kan du följa live på ditt Reklameplass-konto som skapas då du anmäler dig som partner. Varje månad förs pengarna sedan över till ditt paypal konto. Om de är under 500 NOK står dock pengarna kvar på ditt konto tills du har 500 NOK i intäkter.

Ansök online
http://www.reklameplass.com/language.php?lang=1003


Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0