Dagens... trött mamma...

image1173Jag känner mig så seg i huvet och jag är less på att vara förkyld nu, imorgon när jag vaknar vill jag vara frisk som en nötkärna=) Tyvär så har lillen blivit sjuk nu också. Han är kokhet och ligger och feber yrar lite... Min älskade lilla skatt... Jag är lite sugen på att ta en vända till stan (sthlm) imorgon, det skulle vara såå skönt att bara få vara en liten stund.. Vi får se hur det blir med det..
Försten är det någon som vet när det bli 70% rea runt om i Sthlm? Alltid kul att se vad man kan fynda=)

Dagens outfit: Cashmere kofta från La redoute, leggins H&M och Klänning från vila (fyndade den för 70% rabatt)












Kommentarer
Postat av: Birgergunhild

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2009-03-19 @ 14:19:28
URL: http://birgergunhild.myblog.es

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0