Dagens... Söndag

image1229Åhh idag har jag fått mycket gjort, jag har  pluggat, gjort färdigt sessans rum (det är sååå fint och hon vill vara där och leka hela tiden), fixat lite i sovrummet, burit upp saker på vinden och fixat och donat med lite annat..

Imorgon måste jag rensa och fixa i tvättstugan för vår nya tvättmaskin kommer..  Det ska bli så skönt att få en ny fräsch tvättmaskin som inte är möglig. Ärligt hur kan man lämna kvar en gammal möglig tvättmaskin när man säljer ett hus? Usch och fy. Jag har en del tvätt att ta igen nu om man säger så=)




Dagens Outfit:
Brunt linne Gina tricot, svarta strumpbyxor lindex, kakifärgad kjol Åhléns och en brun gammal Cashmere kofta från Cacharel...








Kommentarer
Postat av: Kim

Fin outfit :D

2008-01-27 @ 23:12:59
URL: http://www.kimmi.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0