Dagens sena...

image1243Idag va dom här och installerade nya tvättmaskinen, den e så fin.. =) Jag skulle kunna tvätta hela tiden hihi..

Jag har suttit och pluggat flera timmar idag, den här kursen är otroligt rolig och givande.. Synd bara att den är så kort..

Idag kom några kjolar jag beställt och min blommiga blus.. tyvärr åker det mesta tillbaka, varför får ni se imorgon..
Det är sällan man blir nöjd med sånt man beställer från kataloger, det ser så fint ut på bild sen när man får det ser det helt annorlunda ut, både färg och passform...
 trist...

Dagens otroligt tråkiga hemma outfit: Leggings H&M, linne H&M, kofta Gina T, rosa armband från H&M och stickade sockor=)


Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0