Dagens... Lååång dag

image1258
Detta har nog varit den längsta dagen på mycket länge.. Vi åkte hemifrån vid 9,30 och gick till öppnaförskolan med mina godbitar mika och sebban.. Sen blev det lite shopping på stan.. bla lite pytte pytte pytte små kläder till min kära V´s nyfödda bebis ( han föddes i v34) så det blev minsta storleken.. Hade kunnat köpa hur mycket som helst för det finns så mycket fint. (Längtar tills jag får träffa er) och sen när barnen vaknade gick vi och åt lunch=)

Sen blev det lite mer shopping och runt 16 kom min svärmor och hämtade upp mig och lillen på stan för jag skulle koppla in hennes dator.. Så vi va inte hemma förns 19,40.SÅ nu sitter jag här med grym migrän och MÅSTE plugga lite innan skönhetssömnen...

Dagens outfit:
Vitt linne Avet, leggins AA, Tröja från H&M och favorit halsbandet från http://www.m925.se/
Kommentarer
Postat av: Anni

Fint! Tröjan ser supermysig ut =)

2008-01-31 @ 11:14:47
URL: http://annihoney.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0