Dagens.. klippning och sorg..

image1223Idag har jag varit hos frisören och jag blev nöjd, hade kanske  velat klippt in håret lite mer och lite fler slingor men jag är nöjd och vilken underbar kvinna. Så genomgo och härlig... Dit går jag gärna igen...
Hann med en liten vända på stan innan frisören och fyndade två kjolar på Åhléns 50% på rea priset rea...
En blommig och en gråktig, båda för 200:- skulle ha kostat 500:-.. (bilder kommer imorgon)

Varje dag kantas av tråkigheter idag omkom en vänn till min lillebror och hans flickvän, blott 20 år gammal.. Livet är bra orättvist.. Jag sänder mina varmaste tankar till hans föräldrar! Må han vila i frid...♥

Dagens: Mörka stuprörsjeans H&M, Hallonröd blus H&M och stövlar din sko...






Kommentarer
Postat av: Lexie

Kul att du blev nöjd med frisörbesöket :D

2008-01-26 @ 23:18:04
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Kim

Snygg outfit :D

2008-01-27 @ 00:00:03
URL: http://www.kimmi.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0