Dagens... Intervju och annat..

image1129Idag har varit en lite smått hektisk dag.. Det började med att målarna kom klockan 7,30 när jag satt i endast trosor i soffan hihi. Tur att jag hann vira in mig i en filt.. Sen så tog jag fel på tid på bussen (är ju van att gå, tar lite tid att lära sig dom nya busstiderna) så jag kom 10 min sent till intervjun.. Typiskt...

När jag väl va nere på stan så visade det sig att jag skulle fotograferas till intervjun (vilket jag inte hade en tanke på snurrig som jag är) och jag som bara hade slängt på mig ett av shoppingfynden och knappt sminkat mig.. Så jag fick glatt ställa mig och posera med flottigt hår och konstig sminkning hihi.. Ähh det är inte hela världen.. I vilket fall som helst va journalisten Emma en av dom trevligaste och goaste tjejerna jag träffat.. Vilken utstrålning.. Jag va och är fortfarande glad ... Tack söta du för idag=) Intervjun kommer att publiceras här nästa Lördag.. Det ska bli så spännande att läsa..

Efter intervjun gjorde jag några snabba ärenden på stan bla banken och lite shopping till "min man".. Men självklart glömde jag det viktigaste.. NÄSSPRAYEN.. Suck.. Så imorgon måste jag pallra mig iväg till stan igen..

Dagens outfit: Tischa med kjol Gina T, leggins H&M och klocka Tritoni...
Kommentarer
Postat av: erika

jag brukar alltid sätta upp mitt hår i en höd knut mitt på huvet lite snyggt å sött när jag känner att mitt hår känns flottigt å man bara vill gömma det på något sätt! det e lite dockaktigt!
dessutom skulle det passa bra till din outfit du har idag!:D

2008-01-10 @ 21:53:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

Kan tänka mig att du alltid se sval ut,snygg i allt du bär.

2008-01-11 @ 08:42:16
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Vilken tur för mig, vi har ju LT som vår morgontidning, då skall jag komma ihåg att kika nästa lördag.

2008-01-11 @ 11:49:41
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Therese

sjukt snygg outfit :)

2008-01-13 @ 15:15:30
URL: http://tessother.blogg.se
Postat av: Theisblog

Informative website! Thanks!

2009-04-14 @ 09:25:04
URL: http://www.theisblog.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0