Dagens hot mama and papa..

image1154
Det snyggaste paret just nu
(även om inte Zlatan är riktigt min smak) är helt klart Sveriges stolthet Zlatan och hans otroligt vackra Helena... Dom matchar varandra så bra och ser alltid så snygga och fräsha ut...
Kan det vara så att Helena har en liten pojke i magen? Då man hörde en liten miss? i hans tal igår på idrottsgalan.. Något i stil med "min första son".. Betyder det att dom sk få en andra son?
Det återstår att se.. Vad det än blir så kommer det med alla säkerhet bli en liten sötis...

Kommentarer
Postat av: Sara

Har har ju en son redan :)

2008-01-15 @ 14:21:38
Postat av: Lotta

Hihi igår när jag såg detta på tv så tänkte jag: "detta kommer nog T att blogga om", och vad ser jag idag... :-) Och ja, det blir nog en till liten kille som väntas för Zlatan o Helena, han smilade till när han sa "min första son" så det var nog meningen att han skulle avslöja att de väntar en till kille :-)

2008-01-15 @ 16:16:28
Postat av: d@nki

det hörde jag också, men glömde bort det minuter efter... störde mig mest på honom och hans tal... Känner honom sen MFF tiden, då han o min bigbrother gick i samma klass i skolan.

2008-01-15 @ 21:25:36
URL: http://thisismed.blogg.se
Postat av: belle

Är det bara jag som tycker att Zlatan är läcker? :p

2008-01-15 @ 22:25:41
URL: http://bellew.bloggagratis.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0