Dagens.. Det blir aldrig som man tänkt sig...

image1207Jaha ännu en sk*t dag.. Dagen börjar bra med massor av planer och gott humör.. Jag hade en lång "att göra lista" och hade smått börjat ta tag i den.. Sätter mig vid datorn för att plugga och pratar lite med min pappa på Msn som säger att vi kan hämta bilen när vi vill för att han lagat den nu. R vill givetvis åka och hämta bilen med detsamma (så alla mina saker jag skulle göra fick läggas åt sidan, utom pluggandet så klart) så han hinner hem i tid för att hämta sessan på dagis.. Han åker iväg och kommer hem efter ett par timmar.. Sedan åker vi tillsammans och hämtar sessan för att sedan handla.. Precis när vi ska svänga in med nylagad bilen vid affären knakar det till lite dovt och bilen slutar fungera.. Antagligen nån drivknut som gått av, va tusan nu det är? Ärligt. Är det någon som skojar med oss och gör allt för att jävlas eller vad är det frågan om? Ju mer saker som går sönder ju mer spräcks vår budget... Jag blir så arg! Så fort jag ser ljuset i tunneln så släcks det.. Hur många gånger ska man behöva bli besviken och ledsen egentligen? Nu måste det vända snart...

Dagens Outfit: (jag har varit lite frusen hela dagen så det blev en mysig hemma outfit)Älsklingens Hoodie från Mouli, grå tunika Gina T, leggings Gina T


Kommentarer
Postat av: LWE

Har jag missat något :S
har du färgat håret brunt, eller är det bara så det ser ut :)

2008-01-24 @ 22:14:12
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a

LWE: hihi nej du har inte missat nått =) Jag har inte färgat håret mörkt men det ser ut som det på bilden (kass bild med andra ord) Ha det bäst! kramis T

2008-01-24 @ 22:18:06
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0