Dagens.. Dålig uppdatering..

image1113Ursäkta den dåliga bloggningen idag men vi har haft fullt upp hela dagen.. Först va jag i stan (sthlm) en vända där jag fick med mig lite shopping (bilder på allt kommer imorgon) otroligt dålig rea speciellt på NK bara 30% rabatt det är inte mycket.. Sen åkte vi hem och hämtade sessan på dagis sen blev det en snabbis på Ikea och mio och sen hem med allt och nu är vi hos svärmor där vi ska sova inatt... Hektiskt dag med andra ord.. 


Det bidde ingen speedy idag.. Tiden gick så fort så jag hann inte till LV butiken, det får bli nästa vecka...
Däremot hittade jag en goding som fick följa med mig hem från NK... (kommer bild på den med imorgonbitti)

Dålig bild i know, benen ser supersmala ut och överkroppen enorm =) men det bjuder jag på.

Dagens Outfit:
Vitt ribbatlinne H&M, Grå tröja H&M, Leggings Gina t, stövlar nya från din sko och skärp från svärmor...





Kommentarer
Postat av: Becka

Har en sån där går tröja! Visst är den skön?
Tro det eller ej, men jag har också min på mej idag!
Den åkte på när jag kommit hem från jobbet.

2008-01-08 @ 23:17:56
URL: http://www.beckasin.net

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0