Tisdagen den 19/2 - 2008

Detta inlägg försökte jag publicera i TRE timmar igår.. Men som vanligt strular blogg.se på kvällen! Vad är problemet egentligen?

image1393Igår va vi varit ute på en låång promenad och tittade på vattnet och alla fina hus. Efter det åkte vi till sessans dagis för att hämta henne. När vi (jag, lillen,sessan, min bror och hans flickvän) skulle åka hem så hoppade vi i all hast på FEL buss.. Suck..

Vi hamnade heeeelt fel! så vi va tvungna att hoppa av "in the middle of nowhere" och ta en annan  buss för att ta oss ner på stan och sedan va vi så less på att snurra runt så vi tog en taxi hem...Så istället för en resa på 10 min tog det oss 1 timme att komma hem...


Gårdagens outfit:
Leggins H&M, Kofta Petit Bateau och kjoldress Gina T

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0