5 Kavajer..

image1301

Kavajens tid är här, inte för att den någonsin varit "ute" men nu känns det i alla fall väldigt rätt med kavaj. Jag vill gärna ha en med lite kortare ärmar och lite figursydd men man kommer undan med i princip vilken modell som helst.. Även pappas gamla, rulla bara upp armarna lite så har du fått till DET.


Hur matchar man kavajen?

Jo med ALLT, klänning, kjol, ett par skinny jeans och ett linne, med en kofta under, till shorts ala Alexander Wang  eller med en vit tee ala Systrarna Olsen.. Som sagt ALLT ÄR TILLÅTET så länge du trivs i det du har på dig...


Dessa kavajer finns på H&M, Glitzy, Topshop, Ellos och Lindex....

Kommentarer
Postat av: Jonna

glitzy kavajen är så snygg:)!

2008-02-06 @ 07:43:24
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jag gillar den svarta från H&M trend! Synd den inte fanns i grått utan bara blått och svart :(

2008-02-06 @ 12:02:54
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0