Vad står högst upp på önskelistan i jul?


Hittade denna lilla lista på modette.se.. Tänkte att jag skulle fylla i den och dela med mig av min önskelista... Vad önskar du dig i år?

Vad står högst upp på önskelistan i jul? 
Oj va svårt, jag önskar mig massor med saker. Men inte så mycket materiella saker. Mer att alla människor (och mina barn) som jag bryr mig om och älskar ska få ett friskt och bra liv... Materiellt så önskar jag mig ett nyckeletui från LV och Sex and the City boxen...

Vad önskar du dig minst av allt?

Saker till hemmet som tex en elvisp, prydnadssaker osv.. Men jag blir lika glad åt allt jag får..

Årets bästa mjuka klapp?

En riktigt gosig morgonrock eller ett par ulltofflor från Shepard..

Årets hårding?

Kanske en liten bärbar 9 tums dator

Sämsta julklapp genom tiderna?
Hmm det va en svår fråga. Jag kan faktiskt inte komma på något just nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuio

2008-12-03 @ 12:00:06
Postat av: Sandra

Får man låna listan? Jag länkar till dig :)

2008-12-03 @ 13:58:11
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: shopaholicmamman

Sandra: Givetvis får du göre det=) kramar

2008-12-03 @ 14:10:30
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: Ida

Hej!



Måste bara fråga - köpte inte du en lite laptop för ett tag sedan? I så fall var den inte bra eftersom du "önskar" dig en nu? Undrar eftersom jag har tänkt köpa en i mindre modell då min är ganska tung. Vill ju inte köpa en som inte är bra :-)



Mvh.

Ida

2008-12-03 @ 23:22:05

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0