Torsdagen den 7 augusti -2008-


Dagens outfit: Idag kommer hela min outfit från H&M faktiskt förutom Armbandet från Disney Couture och klockan från Tritoni..

Idag har jag varit på stan och handlat en massa rosa saker till prinsesskalaset på lördag, det blev allt från rosa ballonger till rosa bestick och girlanger... Hann även med lite shopping som vanligt.. Bla en mysig kofta och lite kläder till R.. Nu ska jag straxt gå och lägga mig för imorgon ska jag på ett viktigt möt kl 11.00 då måste jag vara pigg och glad... Sov så gott underbara ni.. Kram Therese ♥
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0