Rea-tips!

Jag fick ett tips om en ny hemsida vid namn saleracer.se där man kan registrera sig och få rea-tips direkt i mobilen.. Perfekt för en fynd-älskare som jag hihi...

Lite info om tjänsten:
SaleRacer.com hjälper landets fashionistas  hålla koll på ModeReorna med mobilen. 
SaleRacer.com är en ny tjänst skräddarsydd för modeintresserade.  Via gratis SMS ger SaleRacer.com information om reor,  kollektionssläpp, utförsäljningar, specialerbjudanden och nyheter.
Tjänsten är helt gratis för användarna och öppen för alla. Den ska även vara kvalitativ och spamfri, dvs ingen konaktinformation lämnas ut i orätta händer.
Dessutom kan du styra vilka märken/butiker du som användare vill bevaka extra genom att lägga favoriter till den profil du skapat.
Efter sommaren räknar vi med att gå igång med en raderbjudanden från namnkunniga butiker och varumärken. 
För mer information, kontakta John Mellkvist på [email protected]
Kommentarer
Postat av: Jonasadine

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2009-01-21 @ 07:54:56
URL: http://jonasadine.myblog.de

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0