Shopping.. Rouge..


Efter mycket om och men så har jag nu slagit till på ett nytt rouge från Make up store... Jag har letat länge efter det perfekta rouget och jag var mycket nöjd med det jag har från Dior, men tyvär börjar det sjunga på sista refrängen och jag har inte hittat ett nytt i den färg jag vill ha.. Därför tog jag en sväng förbi make up store och fastnade för denna färg.. Jag har bara använt den en gång så jag kan inte riktigt säga vad jag tycker ännu.. Men en recension kommer inom kort...

Kommentarer
Postat av: axelina

super fin färg på rouget! får man fråga hur mkt det kostade?

2008-04-10 @ 20:34:34
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Axelina: MM det är riktigt fint.. Det kostade 145:- vilket inte är speciellt mycket då deras produkter brukar räcka länge=)



Kramis Therese

2008-04-10 @ 22:26:38
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se/
Postat av: bella

fin färg :) har ett liknande

2008-04-10 @ 22:40:24
URL: http://izabeella.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0