Onsdagen den 2/4 - 2008

För att summera dagen så har den gått fort men jag har fått mycket gjort... Först va jag på stan en snabbis och gjorde lite viktiga ärenden.. Träffade bla goa bloggerskan Amanda... Kul att vi bor i samma stad=)

Efter stan åkte vi och hämtade Fannie på dagis och sen så åkte vi hem och mös en stund ute i solen... Sen kom svärmor och hämtade upp mig..
Efter det åkte vi och köpte en bärbar liten sak till henne och hämtade ut våra fina utemöbler som jag ska sätta ut på tomten imorgon..
Sen har jag faktiskt hunnit med lite småplock och plugg.. Nu kallar snart sängen för Oliver vaknade flera gånger i timmen natten till idag såå jag är riktigt trött...

Imorgon är det oljning av utemöbler, plugg och tvätt som står på schemat.. Men jag ska förena nytta med nöje och sitta ute i solen och plugga.. Om det blir fint väder vill säga...

Dagens outfit: Vitt baslinne H&M, Puderrosa Tunika Cubus, Leggins H&M organics och svart kofta Zara

Vad ska du göra imorgon?

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: nej inte alls länge sedan! förra veckan.. kram

2008-04-03 @ 00:17:20
URL: http://KENZAS.se
Postat av: Caroline

Svar: Tack så mycket :)



Söt outfit! :)

2008-04-03 @ 08:05:12
URL: http://johannaCaroline.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jätte snyggt =)

2008-04-03 @ 18:11:29
Postat av: Amandusrita

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-23 @ 10:26:01
URL: http://amandusrita.myblog.es

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0