Utmanad....

Upptäckte att jag blivit utmanad av sessan och eftersom jag sällan gör utmaningar och jag ändå sitter här så här kommer den....

Tio första:

Första bästa kompis: Anna-Karin
Första bil: Ferrari "i wish" hihi
Första kärleken: Calle Andersson som även var min första puss hihi 10 år gamla
Första husdjur: Undulat
Första semester: Spanien
Första jobb: Servitris
Första köpta skiva: Lilli och Sussie hihi
Första riktiga kärlek: Borde säga min man men då ljuger jag, hade en riktig kärlek för många år sen , no names, men den kärleken va inte lika mäktig som den mellan min man och mig
Första piercning: Öronen
Första konsert: Robyn

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Passoa med guanabanajuice
Sista bilfärd: hmmm... från affären i lördags
Sista filmen du såg: Kan inte minnas vad den hette men den gick på 4.an förra lördagen.
Sista ringda telefonsamtal: Ett mysigt samtal men mamma
Sista bubbelbadet; Loong time no see ;-)
Sista spelade cd: Spelar sällan cd, men lyssnade på en underbar låt på you tube nyss...
Sista kyss: My Love
Sista gången du grät: Minns inte...
Sista måltiden: Spagetti och köttfärsås

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nope
Blivit arresterad? Nej ( blev tagen med en pepparspray i handväskan på spy bar hihi för många år sen men blev inte arresterad)
Blivit kär vid första ögonkastet? Yes
Varit på tv? Hihi ja.. say no moore....
Fått ditt hjärta krossat? Ja..
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Hmmm ja tyvär...
Haft ett one night stand? Maybe...=)
Busringt till nån? Absolut..

Sju saker du älskar att ha på dig:

1. leggins
2. Mysiga tröjor
3. Stuprörsjeans
4. Figursmickrande underkläder
5. High heels
6. Rouge
7. Mormors hemmastickade sockor

Sex saker du gjort idag:

1. Shoppat
2. Ätit massa smarrigt
3. Myst med mina älsklingar
4. Städat
5. Bloggat
6. Duschat

Fem favoritsaker:

1. Mitt kontokort
2. Min bugaboo cameleon
3. Vår bärbara
4. Badkaret
5. vårat hus som vi ska flytta till (som inte är en sak men får vara med ändå)

Fyra personer du kan berätta allt för:

1.Emelie (saknar dig av hela mitt hjärta)
2. My love
3. Min mamma
4. mig själv, då får jag dom bästa svaren hihi

Tre val:

Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:

1. Starta min revisionsbyrå om några år..
2.Ge mina barn ett tryggt och kärleksfullt liv där inget fattas dem.

En sak du ångrar:

1. Jag ångrar ingenting i mitt liv, alla val jag gjort i mitt liv har gjort mig till den jag är idag.

Jag utmanar:
Alla som känner att dem har tid, ork och lust!

Kommentarer
Postat av: sessan

Hi hi kul att läsa ;0)
Kram kram

2007-10-26 @ 21:32:05
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Emelie

Puss puss, MIN bättre hälft!!

2007-10-27 @ 07:19:37

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0