Ursäkta den dåliga uppdateringen..

Mycket som händer just nu det är därför jag varit så dålig på att uppdatera, men det ska bli ändring på det...
Idag har vi varit på dans, handlat mat och varit på kalas hos svärmor som fyller år.. Grattis grattis!
SKulle egentligen bakat nu tills imorgon (efter som att jag fyller år imorgon) men jag orkar faktiskt inte..
Får ta det imorgon istället... Nu ska ja sita och surfa runt och titta vad jag missa under dagen=) och spana på lite inredning hihi.. Längtar så ill jag får börja inreda...


Ha en Underbar lördags kväll!

♥ T


Kommentarer
Postat av: Welcomepekin

Great site!
Thanks for letting me look around. :)

2007-12-28 @ 17:46:07
URL: http://welcomepekin.blogspot.com
Postat av: Nicole Kidman

Very interesting site --- quite informative

2010-10-28 @ 10:28:43
URL: http://nicole-kidman.blogetty.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0