Tröttis och frisörbesök..

Lillen har varit vaken ca 4 timmar inatt vilket betyder att han har en väldigt trött mamma, men eftersom att jag måste passa på att plugga när han sover så kan inte jag lägga mig och vila med honom.
TYVÄR, för jag är så trött så jag nästan somnar med huvudet på min PC...

Idag ska jag äntligen till frisören, ska bli så skönt att bli ompysslad och snygg i håret (resultat kommer i bloggen snare).
Just nu lutar det åt lite kortare snedlugg ala Nicole Richie och lite slingor i någon varmare färg Just nu är jag väldigt blond och vill fortsätta att vara det men vill ha lite lite lite mörkare...

Planer för dagen: Plugga, 1 års kontroll på bvc, Shoppa en trench och lite annat till min man och sen frisören...
Outfit: Svarta leggins, Brun tunika och Bruna knästrumpor...

image644
Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du blir nöjd nu med håret och att det blir en liten förändring :-)

2007-10-09 @ 13:09:28

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0