Today...

Idag har jag varit med prinsessan på dans, som alltid på lördagar...
VI hann även med en lite shoppingtur på stan....image652 
Köpte  ett födelsedagskort till Alle.. (hans underbara "fru" har ordnat en 30 års överasskningsfest till honom som min man är på idag) Grattis i efterskott!

Fick med mig lite saker hem från stan som vanligt.. Men inget till mig själv..Eller jo, lite blommor.. Men ska shoppa massor när jag fyllt år ( då känns det okej att shoppa till sig själv) + att jag fick min guldonus från H&M igår på 1050:- känns kul... (om man inte tänker på hur mycket jag handlat för, för att få den bonusen hihi)

Dagens outfit:
Jag:  Svart tunika GT, Mörka stuprörsjeans H&M, Kofta Zara och ute: Trench, stövlar och sjal..
Prinsessan:
Brun top Zara, Jeans kjol Zara, Leggins H&M, Knästrumpor Lindex
och ute: Stövlar, duffel och hennes fina Burberry halsduk
Kommentarer
Postat av: Sessan

Snyggingar ;D

2007-10-14 @ 17:45:34
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0