Stackars Brittan??!!....Britney lost her kids!

Britney Spears förlorade i morse tillfälligt vårdnaden om sina två söner till exmaken Kevin Federline.
Det måste kännas så hemskt att inte få ha sina barn hos sig..
Kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig hur hon känner och mår nu..

Det speckuleras till och med i om hon går i självmordstankar.

Nej, kom igen nu Brittan Get a grip on your life! och visa att du är värd dina barn!

Vill du läsa mer kan du göra det här eller här


image619

Källa:
www.tmz.com

Nu är frågan.. Är det synd om henne? eller kanske bra för barnen?
Tyck till..!!!!
Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker synd om Britney som förlorat vårdnaden. MEN hon får faktiskt skylla sig själv lite. Har man två barn festar man inte sönder sig så som hon gör. Tragiskt...

2007-10-02 @ 06:49:52
Postat av: Sandra

När man är en så offentlig person som hon är så kanske man ska tänka på vad man gör. Synd om både barnen och henne tycker jag men vem vet hur det egentligen är, det kanske är bra. Hoppas hon styr till sitt liv nu och får tillbaks sina barn. Jag säger bara stackars dessa två små barn som inte får vara hos sin mamma. Jag själv hade dött om detta skulle hända mig.

2007-10-02 @ 08:11:08
Postat av: sara

jag tycker att det är synd om henne. Kevin Federline verkar inte heller vara världens bästa pappa!! Så jag förstår inte hur barnen skulle må bättre hos honom än hos britney

2007-10-02 @ 12:28:09
Postat av: Anna

Visst är det synd om henne, men jag tycker ändå man måste sätta barnens bästa i första hand. Ingen förtjänar att växa upp med ett knarkande psykfall.

2007-10-02 @ 14:50:09
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0